• Premium

    Získejte všechny články mimořádně
    jen za 49 Kč/3 měsíce

  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
130 let
Stmelování kolektivu dobrovolnictvím v době pandemie

Stmelování kolektivu dobrovolnictvím v době pandemie | foto: Danone

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Stmelování kolektivu dobrovolnictvím v době pandemie

Společnosti Danone a Nutricia jsou na druhou vlnu pandemie připraveny. Zaměstnancům distribuují ochranné roušky a dezinfekce, poskytují 100% práci z domova a nabízejí možnost zapojit se do dobrovolnictví – mapování osob pozitivních na COVID-19 a i do aktivity, díky které darují 38 790 produktů.

Správná komunikace a duševní zdraví zaměstnanců jsou klíčové

Od začátku pandemie jsou jednotliví manažeři a HR oddělení v úzkém kontaktu se zaměstnanci, a to prostřednictvím celofiremních a týmových online setkání či neformálních rozhovorů. Společnosti také plně využívají k interní komunikaci firemní sociální síť WorkPlace, díky které je sdílení informací na dálku jednodušší, přehlednější a efektivnější.

Opatření Danone a Nutricia

2. vlna pandemie

· možnost práce z domu

· častější komunikace se zaměstnanci (e-mail, online setkání, osobní rozhovory a další.)

· HR podcasty

· možnost koučinku

· možnost parkovaní soukromých aut

· zvýšení hygienických opatření v kancelářských prostorech

- distribuce dezinfekce a ochranných prostředků

„Do popředí se dostalo i duševní zdraví našich zaměstnanců, kteří se museli přizpůsobit nové organizaci práce. Mnozí z nás se starají o výuku dětí z domova a jsou tu také obavy o zdraví rodinných příslušníků,“ zhodnotila Markéta Pfleger, Senior HR Business Partner ve společnosti Nutricia. Ta svým zaměstnancům nabízí pomoc prostřednictvím HR podcastů, které slouží zejména k péči o duševní zdraví zaměstnanců. „Ve společnosti Danone vždy byla bezpečnost a zdraví našich zaměstnanců největší prioritou. Podporujeme zdravý životní styl a efektivní pracovní prostředí. V době koronakrize se tato naše priorita stala ještě významnější,“ uvedla Andrea Borecká, Senior HR Business Partner ve společnosti Danone.

Zájem zaměstnanců o dobročinné aktivity roste

Stmelování kolektivu dobrovolnictvím v době pandemie

Ve druhé vlně pandemie se zaměstnanci zapojili do dobrovolné pomoci s mapováním osob po celé zemi, které přišly do užšího kontaktu s lidmi pozitivními na onemocnění COVID-19. Tento systém detekce a instruování osob s rizikovými kontakty pomáhá zpomalovat šíření nákazy. V zájmu motivace zaměstnanců, aby se ani při práci z domova nezapomněli hýbat, a také podpory místní komunity společnosti vymyslely aktivitu Běh s Danone. V rámci této největší dobročinné aktivity během druhé vlny pandemie věnují Danone a Nutricia 10 produktů za každý 1 odběhnutý kilometr. Aktivita trvala jeden měsíc, během kterého zaměstnanci společně dali dohromady neuvěřitelných téměř 4 000 km. Aktivita byla i skvělým nástrojem na stmelování týmu v čase koronakrize. Zaměstnanci mohli své běžecké výkony sledovat na mobilní aplikaci a navzájem se motivovali k lepšímu výkonu. Organizace, kterým budou produkty darovány, si zaměstnanci vybírali sami hlasováním. V Česku to jsou rodiny a děti v těžké situaci, Asociace poskytovatelů sociální péče a nemocnice jako například Fakultní nemocnice v Motole, Na Bulovce či Všeobecná fakultní nemocnice v Praze. „Chtěla bych moc poděkovat všem dárcům, kteří nás podporují, jsme rádi za každou pomoc. Zvláště v této době, kdy máme hodně nakažených pracovníků i našich dětí, se hodí kvalitní trvanlivé i chlazené potraviny, kterými pak můžeme zásobit naše zařízení. Je to dobrý pocit, když víte, že v krizi nejsme sami,“ shrnula Hanka Kupková, ředitelka Fondu ohrožených dětí.

Ocenění Hrdina boje s koronavirem

Společnosti Danone a Nutricia obdržely ocenění „Hrdina boje s koronavirem“ v rámci žebříčku obdivovaných firem od Czech TOP 100. Již během první vlny pandemie totiž věnovaly více než 80 000 produktů v celkové váze 20 tun, ale i 2 800 ochranných štítů a roušek pracovníkům domovů pro seniory a v nemocnicích po celé zemi.

Stmelování kolektivu dobrovolnictvím v době pandemie

O společnosti

Společnost Danone je největším světovým výrobcem čerstvých mléčných výrobků a také produktů na rostlinném základě a světovou dvojkou v kategorii baby food a balených vod. Její výrobky je možné zakoupit na více než 120 trzích po celém světě, nabízí celosvětové i české značky, např. Activia, Actimel, Danette, Danio, Oikos, Kostíci a Fantasia, produkty na rostlinném základě Alpro nebo široký sortiment dětské výživy značek Hami a Nutrilon. Součástí širokého portfolia Danone v Česku je i speciální zdravotní výživa jako například Nutridrinky, sondová výživa atd. V Česku se výrobky Danone vyrábějí mlékárně v Benešově. Danone nyní vlastní nejrozsáhlejší sbírku fermentačních bakterií na světě. Hlavním cílem Danone je přinášení zdraví prostřednictvím jídla tak velkému množství lidí, jak je to jen možné, téměř 90 % prodejů Danone jsou v současnosti realizovány v tzv. zdravých kategoriích výrobků. Právě na kvalitu svých výrobků a také na zdraví, které je úzce spojeno s aspekty ochrany přírody a trvalé udržitelnosti na celé stále více propojené planetě Zemi, klade společnost Danone dlouhodobě mimořádný důraz.