Diskuze
Proč přibývá nehod na trati? Strojvůdci jsou unavení a přetížení, často se nevěnují řízení
Děkujeme za pochopení.
nejsem strojvůdce, ale dokážu si představit, že autor výroku "Děje se tak zejména na trasách, které jsou pro strojvůdce rutinní..." toho na ubíhající koleje z mašinky taky zřejmě moc nenakoukal...
O. Prokop
Cestující neví, že jsou strojvůdci unaveni a přetíženi....., ví pacienti, že když je operuje lékař v pondělí ráno, a ten je v práci od pátku rána?
No jo, jenže lidí je hodně a nic nestojí. Kdežto vlak je drahej. Proto je to strojvedoucí. Vede stroj. Neveze lidi :::::::::::::::))))))))))))))))))) Lidi jsou tam jen navíc. ::)))
Doktorů je prostě málo, protože je to těžká škola, kde se dnešní mladí vyhulenci musí něco naučit. Takže nebudou doktoři, chemici, strojaři, optici ap. Znám 70letý dědky, kteří, kteří mladým podnikatelům udržují v chodu obráběcí stroje. Až umřou, tak buď budou mít CNCčka s komplet servisem a zkrachují, nebo se na to vykašlou. ::)))
Asi je to tím,že odpovědnost a hrdost na svou práci se jaksi nenosí.Dokonce je člověk,který pracuje považován za něco méněcenného.Na vše se požaduje tzv.,,maturita",ale co to je?Znalosti k příslušnému povolání to nepřidává a větným rozborem a znalostmi děl českých spisovatelů nebudete lépe řídit ani koloběžku.Jen znalosti příslušného povolání vám budou sníženy ve prospěch maturitních otázek.
J. Lepka
Zvláštní na tom je, že se se-re doprava na všech frontách, zrovna když na sesli nejvyšší stále sedí nejdéle úřadující ministr. Ryba smrdí od hlavy, přátelé.
V. Getz
Jedine co hrozi pruserem je cervena na navestidle a misto cumeni do mobilu si musi hlidat hlavne toto....neverim unave.
Řešení je jednoduché jako facka. Zákaz telefonů a tabletů na pracovišti a na pracovišti kamera.
Uplnej Vypatlanec
samy zakazy ... jak komunisticke. je zakazano jezdit nalitej a zhulenej a stejne se tak deje
Podle mě je příčina jednoduchá - rozbití ČD jako celku. Vždycky je efektivnějí a spolehlivější řídit jednotnou instituci nežli koordinovat několik desítek, přičemž si tyto vzájemně konkurují.
Můžete svoji myšlenku nějak blíže rozvést? Neřekl bych, že příčinou tohoto stavu je rozbití ČD. Spíš se přikláním k nedostatečné kontrole fírů. V dnešní době přeci není problém umístit do kabin kamery tak, aby strojvůdce byl neustále pod kontrolou a bylo hned patrno, když dělá něco, co v kabině dělat nemá, tedy věnuje se jiným činnostem, než je samotné řízení lokomotivy. Nápad s vkládáním licence strojvůdce do kontrolního systému před vyjetím považuji za velmi dobrý, i když to hrozí, že vlak nevyjede, protože se zjistí, že už ten den má možné hodiny odježděné a není za něho náhrada.
J. Kotala
Kvalitu vyhnali nízkými platy. Železniční školství vyhladili.
Š. Apolen
Vždyť na to měli komouši čtyřicet let. Zkur..li na co sáhli. Zničili všechny světové značky. A hlavně vymyli lidem, kteří se dali mozky.
Zajímavý článek. Vypadá to, že by měly být větší postihy strojvůdců za nekázeň. Že by měla být větší odpovědnost manažerů za svěřený úsek.
Proč stát podporuje studium různých humanitních pavěd, které relativně nedávno ani samostatně neexistovaly - a společnost má nedostatek řemeslníků všeho druhu a dalších technických profesí ? Při tom stát má spoustu možností k regulaci, jen mít v čele školství politiky a úředníky respektující potřeby společnosti.
Uplnej Vypatlanec
reguloval prece komous a vsichni rvete, jak to bylo spatny