Diskuze
Proč je ladnost a vstřícnost Koukalové víc než zlata suverénky Dahlmeierové
Děkujeme za pochopení.
J57a78n 74K91u27l35i61h20r11a49c70h
Historie si velmi dobře může pamatovat Gábinu více než Lauru, protože dosah jejího obrazu přesáhl biatlon a do značné míry sport. Viz Kurnikovová, i když se to v Česku nezdá, ale v Severní Americe je stále za velkou celebritu, ačkoliv tenisu se nevěnuje už asi 15 let a nikdy v něm nebyla úplná špička. Gábina nežije v Americe (no, Kurnikovová s Šarapovovou jsou Rusky) a systematickému prodeji svého jména se jistě po skončení kariéry nechce věnovat. Ale klidně by mohla, má největší marketingový potenciál z českých sportovkyň napříč sporty, i když biatlon není globální sport. Krásná žena s puškou. Umí střílet. Běží tak, že by jí většina chlapů nestačila, a na konci vypadá stále jako hollywoodská hvězda po dvouhodinovém úsilí štábu maskérů.
Fyzická krása je pro hodnotu ́značky ́ důležitá, ale nestačí. Úspěchy jsou také důležité, dokud se sportovkyně závodění aktivně věnuje. Výpadek trh toleruje (je součástí lidské tváře, důkaz, že nejde o mašinu), ale ne nadlouho, viz Bouchard. Klíčová
J11a74n 67K14u66l38i10h82r71a31c70h
aktiva jsou: osobní vyspělost a disciplína, pozitivita a nějaká odlišitelná výjimečnost ( ́příběh ́). Na velikosti sportu nezáleží, viz Ester Ledecká, první sportovec v historii (napříč sporty), kterého si jako svou tvář vybrala Coca Cola. Je hezká, je úspěšná, má příběh (je jedničkou ve snowbordingu a jezdí Světový pohár na lyžích, nikdo jiný takový není), stále je usměvavá, pozitivní, s chutí do sportu, ochotná k médiím, vstřícná k fanouškům i sponzorům, a má nesmírnou profesionalitu, disciplínu, . Opačný příklad: Eva Samková. Měla ideální předpoklady být pro sponzory ikonou. Hezká, úspěšná, zlatá z olympiády, vítězka všeho, co se před 3.4 roky dalo, příběh (z rodiny invalidy v zastrčeném městě), symbol (knír), původně usměvavá. Pak jednou v cíli vztekem rozkopala bannery sponzorů, sponzorské dary za umístění pod stupni vítězů okamžitě hodila vzteky divákům na tribunu, do novin sdělila, že (sponzory hrazený) pobyt na Havaji stál za bačkoru, na Bali to bylo lepší a potenciál značky
V. Getz
Saropova nejpopularnejsi tak leda v hekani...Teda kdo tyhle clanky tvori.
J18a57n 27K46u45l80i45h76r68a44c65h
Někdo, kdo o sportovním marketingu něco ví. Že jméno Šarapovové neprodává v Česku, neznamená, že vůbec neprodává celosvětově. Prodává. Málo jiných ženských jmen napříč aktivitami je pro prodej takovým trhákem jako její. Můžeme si o tom myslet, co chceme, podle čísel je to ale fakt.
kdy prestane nadseni a sebechvala Cechu pro sice skvelou sportovkyni ale ve sportu, ktery ve svete zna 5 lidi. uz brzy?
Fandění vlastnímu sportovci v jakémkoli sportu je sebechvála!!! To ti ještě nedošlo? Jestli ne, tak co se tady exhibuješ pod sportovním článkem...
Neberu autorovi nadšení pro naší Koukalovou, ale sportovní jedničkou je Němka Dahlmeierová a to se počítá. Umělecký dojem a vizáž se hodnotí v jiných sportech.
Je nejen hezká a šikovná, ale i chytrá :)
http://zpravy.idnes.cz/soukalova-zeman-pozvani-hrad-djk-/domaci.aspx?c=A160512_180221_domaci_ane
Chytrá? Jak může být chytrý někdo, kdo preferuje toho nevzdělaného uslintaného lesního adjunkta, který se dodnes nenaučil pořádně česky a zneužil několikamilionové státní dotace, které mu Kalous odpustil ? A přirovnávat Koukalovou k Jágrovi může jenom tupec.
Nestavěl bych je proti sobě, i když chápu, že pro Vás je to zajímavější..