24. července 2010 10:46 Lidovky.cz > Sport > Ostatní sporty

Billboardy se sexy cyklistkami v kalhotkách Tour de France musí pryč

  • Poslat
  • Tisk
  • Redakce
  • 0Diskuse
Provokativní billboard výrobce sponího prádla Soggy s tematikou Tour de France | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy Provokativní billboard výrobce sponího prádla Soggy s tematikou Tour de France | foto: Reprofoto

BRUSEL Belgická Komise pro dohled nad reklamou zakázala billboardy s cyklistkami oděnými pouze do kalhotek v barvách lídrů závodů Tour de France. Výrobce spodního prádla, který za reklamou stojí, přitom využívá nejprestižnějšího cyklistického závodu ve své kampani již osm let.

Žluté kalhotky pro vedoucí závodnici, nejlepší vrchařka v puntíkovaném a přední spurterka v zelených tangách. Takový pohled se mohl naskytnout chodcům v belgickém Bruselu.

Provokativní billboard výrobce sponího prádla Soggy s tematikou Tour de France

Kontroverzní venkovní reklama ale vzbudila vlnu emocí a tak se belgická komise pro reklamu rozhodla, že provokativní billboardy musí být ihned staženy. Prý mají urážlivou a sexistickou povahu.

Výrobce spodního prádla Sloggy, který za reklamou stojí, ale využívá ve svých kampaních tematiku Tour de France již od roku 2002. Před třemi lety například vyrazily dívky oděné pouze ve spodním prádle v barvách lídrů cyklistického závodu do ulic Paříže. Propagovaly tak sport bez dopingu.

I letos propaguje společnost svoje výrobky během závodů. Ve městech, kterými projíždějí závodníci během jednotlivých etap, staví stanová městečka s pohlednými hosteskami. Ty ochotně zapózují s nadšenými návštěvníky i s účastníky závodů.

Lidovky.cz
  • 0Diskuse

Jak měřit teplotu? Jednodušší už to být ani nemůže
Jak měřit teplotu? Jednodušší už to být ani nemůže

Doba, kdy v žádné domácí lékárničce nechyběl klasický rtuťový teploměr, už je dávno pryč. Nahradila ho celá řada inovativních nástupců, které se liší způsobem i přesností měření, ale také cenou. Žádná domácnost, především pak s malými dětmi, by bez teploměru zůstat neměla.