O titul se tak na závěr šampionátu utkají hned tři jezdci, což se stalo naposledy před 21 lety. Alonsa dělí od prvního místa čtyři body, Räikkönena sedm.
K titulu má ale stále nejblíže Hamilton, který si může v Sao Paulu dovolit za určitých okolností s oběma soupeři těsně prohrát. To mohl i v Šanghaji, kde startoval z pole position a na osychající trati také vedení bezpečně uhájil. Jeho osud se začal naplňovat těsně s vracejícím se deštěm před polovinou závodu na 56 kol, kdy začal mít problémy se sjetými pneumatikami.
Hamilton poprvé nedojel závod
Z Hamiltonova suverénního vedení za chvíli nebylo nic. První Räikkönenův útok ještě odvrátil, ale v další příliš zeširoka najeté zatáčce už ve 28. kole neodolal a Fin se vydal vstříc 200. vítězství Ferrari v MS.
S evidentně poškozenými pneumatikami byla Hamiltonova formule jen těžko ovladatelná a Brit musel záhy pro nové. Jenže na příjezdové cestě nezvládl zatáčku ústící do uličky v boxech a ke zděšení svého týmu uvízl v kačírku těsně před nájezdem k mechanikům. Ani přivolaní traťoví komisaři jej nedokázali vytlačit zpět na asfalt a Hamilton vystoupil z vozu. "Jsem strašně zklamaný, především kvůli týmu," uvedl v depu.
Do té doby se závod nesl ve znamení čekání na další dešťové přeháňky. Jezdci proto v očekávání deště při první zastávce v boxech jen doplňovali palivo a neměnili původní pneumatiky do mokra, což se nakonec Hamiltonovi zřejmě vymstilo.
Do poloviny závodu jezdil suverénně na prvním místě, po startu uhájil vedení stejně jako druhé místo Räikkönen a třetí Felipe Massa v druhém ferrari, byť ten se musel několik prvních zatáček tvrdě prát o pozici s Alonsem. Španěl předjel brazilského soupeře až v 26. kole nedlouho před tím, než zažil na jiném místě trati nejčernější chvilku sezony jeho týmový
kolega a rival v boji o titul.
Hamilton nedojel závod poprvé v sezoně a připsal si druhou nulu. Na rozhodujících pozicích se až do konce závodu nic nezměnilo. Za elitní trojicí si pro životní čtvrté místo dojel německý pilot stáje Toro Rosso Sebastian Vettel.
K titulu má ale stále nejblíže Hamilton, který si může v Sao Paulu dovolit za určitých okolností s oběma soupeři těsně prohrát. To mohl i v Šanghaji, kde startoval z pole position a na osychající trati také vedení bezpečně uhájil. Jeho osud se začal naplňovat těsně s vracejícím se deštěm před polovinou závodu na 56 kol, kdy začal mít problémy se sjetými pneumatikami.
Hamilton poprvé nedojel závod
Z Hamiltonova suverénního vedení za chvíli nebylo nic. První Räikkönenův útok ještě odvrátil, ale v další příliš zeširoka najeté zatáčce už ve 28. kole neodolal a Fin se vydal vstříc 200. vítězství Ferrari v MS.
S evidentně poškozenými pneumatikami byla Hamiltonova formule jen těžko ovladatelná a Brit musel záhy pro nové. Jenže na příjezdové cestě nezvládl zatáčku ústící do uličky v boxech a ke zděšení svého týmu uvízl v kačírku těsně před nájezdem k mechanikům. Ani přivolaní traťoví komisaři jej nedokázali vytlačit zpět na asfalt a Hamilton vystoupil z vozu. "Jsem strašně zklamaný, především kvůli týmu," uvedl v depu.

Do poloviny závodu jezdil suverénně na prvním místě, po startu uhájil vedení stejně jako druhé místo Räikkönen a třetí Felipe Massa v druhém ferrari, byť ten se musel několik prvních zatáček tvrdě prát o pozici s Alonsem. Španěl předjel brazilského soupeře až v 26. kole nedlouho před tím, než zažil na jiném místě trati nejčernější chvilku sezony jeho týmový
kolega a rival v boji o titul.
Hamilton nedojel závod poprvé v sezoně a připsal si druhou nulu. Na rozhodujících pozicích se až do konce závodu nic nezměnilo. Za elitní trojicí si pro životní čtvrté místo dojel německý pilot stáje Toro Rosso Sebastian Vettel.