Diskuze
Evropská komise chce radikálně snížit emise
Děkujeme za pochopení.
qwert
Nejde o ekologii, ale o obchodní válku s USA
Pokud se nepletu, USA přišla s nějakými limity na dovážená auta. Z aut evropských výrobců to splňuje snad jen nový model Mercedesu. Debata o limitech emisí CO2 je jen odvetným opatřením.
Nekdo
Tento napad EU je naprosto k nicemu
a slouzi pouze k vyvolani dojmu ze slavna Evropska komise neco dela, pripadne ke ziskani vyhod nad konkurenci. At se kazdy zamysli o kolik se asi technickymi prostredky celkove daji snizit emise automobilu (pokud spaluji uhlovodiky), jaky to cini podil na celkovem mnozstvi a jak toto mnozstvi muze ovlivnit globalni oteplovani.
Pokud by EK chtela OPRAVDU neco udelat, tak by mela zacit podporovat vystavbu jadernych elektraren a jaderny vyzkum, nebot to je pri soucasne urovni poznani JEDINY relevantni zdroj energie, ktery neprodukuje CO2, a prestat s nesmyslnou podporou "alternativnich" zdroju.
emisník - výběrčí
na prvním místě jde o prachy!
jak u průmyslu, tak u "spasitelů světa" co za vybraný obolus hodlají provádět svou činost.
Svět je před royhodnutím .... kdo je víc lidstvu nebezpečnější
Pozorující kolony smrdících aut nebo davy řvoucích bláznů, většinou rovněž smrdících jsem silně na rozpacích. Chytrá horákyně poraď.
Jozefek
Re: na prvním místě jde o prachy!
Nejvetsim nebezpeci jsou prave takovy "emisnici - vyberci". Porad na neco nadavaji a sami nemaji tu nejmensi predstavu co delat. Inu pivni "vedecká " diskuze.
little.owl
automonilova lobby
Omezeni emisi je zcela na miste. Jiz ted je v rade mest diky autum situace s ohledem na stav ovzdusi horsi nez za totace. To chcete problem resit, az situace dospeje do stavu, kdy bude nutne nosit zase respiratory? Nebo kdy? Je nutne proste nutne omezit emise. To je mozne udelat dvema zpusoby - omezenim jizd a nebo snizenim emisi vozu. Toto je druha a lepsi cesta, vyrazovat stare a nahrazovat je novejsimi s mensimi emisemi. Tvrzeni o presunu vyroby jsou blaboly, bububu. Pracuji na zakazce pro jednu nejmenovanou stuttgartskou automobilu a tak vim o cem mluvim, srovnejte jejich plat a traba u nas ve Skode. Stejne tak jako ohledne extremne vysokych nakladu. Jak jinak vysvetlite, ze treba Fiat (nejsem jeho fanda) se temto podminkam nema problem prizpusobit, je konkurenceschopny i vyssimi mzdami nez jsou v CR a pomalu se dostava po spatnych letech do zisku?
dupro
Re: automonilova lobby
Třetí cestou je zákaz nejen dovozu starých ojetin, ale hlavně PROVOZU starých náklaďáků - Avií, Liazek a Tatrovek, ale i starých osobáků, Trabanty počínaje a Škodovkami se zastaralými motory konče. A tato cesta je nejschůdnější.
Milan
Doporučuji vystoupit z EU.
Vstup ČR do této byrokracie blbů byl kardinální chybou, kterou je třeba co nejrychleji napravit.
Byli jsme před EÚ, budeme i po ní.
dupro
Re: Doporučuji vystoupit z EU.
Souhlas - PROČ nebylo referendum před vstupem do EU? Týká se bytostně každého z nás, ne jako jeden podělaný radar, kvůli kterému tak vyšilují bolševici. Nalákat lidi na volný pohyb po Evropě a už nemít za co, to byl podfuk na každého občana. A to je teprve začátek.
Cizinec Nenasinec
EK zastupuje zajmy Ciny?
Nevidim zadny duvod proc by Evropa radikalne snizovala emise na ucet vlastnich obyvatelu, kdyz to nedelaji ani USA ani Cina, nejvetsi zdrojy sklenikovych plynu. Misto kvot, lepsi by bylo za penize ktere to snizeni emise bude stat evropsky obcany vic investovat do jaderny energetiky a cisty technologie, a ne na jedne strane delat uplne silena rozhodnuti a zavirat jaderny elektrarny (nahrazujici to plynem z Ruska ktery taky produkuje CO2 a cini EU zavislou na polofasitickem ruskem rezimu) a na druhe omezovat prumysl a trestat vlastni obyvatele.
Baltazar
Re: Rozkvetlý Brusel
..., měli by tam věčný máj s monstrózní bizarní květenou. Zahradníci by na tu botanickou zahradu Kuba hadr jen němě zírali s podleslými čelistmi.