Diskuse k článku: Na palubu je nevzali. Mluví o zázraku

Diskuse uzavřena, nelze přidávat příspěvky

  • Příspěvků: 51
  • Poslední: 4.6.2009 10:54
  • Řadit dle: vláken
  • času vložení
2.6.2009 23:48

Nelítejte

Již nelítám, neboť se mi bezpečnost letů zdá velmi špatně zabezpečená. Je to vždy risk. Sice 1: milionu, ale je.

3.6.2009 0:10

Re: Nelítejte

Zato jezdíte autem, ve kterém máte riziko nehody asi 100x vyšší, co?

Letadlo je statisticky nejbezpečnější dopravní prostředek na světě.

4.6.2009 10:39

Re: Nelítejte

ono ani tak nejde o tu smrt, jako o to, ze na ni muzete cekat, to se vam v aute temer nestane, ledaze umirate na nasledky havarie pomalu, ale to uz je taky neco jineho. U leteckych katastrof je to az moc casto prave obracene, sedite si tam a cekate par minut na smrt, ktera prijde jak vite uplne jiste, aspon v nekterych pripadech, a kdyz to nekdy vyjde a vyvaznete z toho zivy, tak mate do smrti sedivou hlavu a psychicke trauma

2.6.2009 17:29

Nevíme co stalo

Nikdo s určitostí neumí říci co stalo. Nechce se mi věřit, že by pouze blesk sestřelil z oblohy takové letadlo jako je Airbus 330. Podle mě za tím bylo něco více. Pokud vylučují teroristy, tak by to mohly být právě turbolence, které vznikají nečekaně nad ostrovy, ale může to být i neklidná vodní hladina. Je nutné si uvědomit, že současný letoun drží ve vzduchu pouze tah motorů. Pokud došlo k výpadku na systému, takový letoun jde dolů jako kámen (ať už přímo nebo vývrtkou, mj. pád vývtkou znamená jen u sportovního letounu ztrátu 250 m výšky/vývrtku). A z výšky 12-10 tis. metrů je to vážení jako na beton - nezůstane nic. I kdyby se jim povedlo přistát na hladinu, nedávám jim šanci (ještě k tomu v bouři) Max. do 2 minut by šel trup pod vodu. Kolik z těch 200 lidí by se asi zachránilo než by šlo letadlo pod vodu?

4.6.2009 10:36

Re: Nevíme co stalo

tyhle letadla dokazou plachtit bez motoru jako kluzak nejakych sto kilometru nebo i vice, aspon podle tech zfilmovanych leteckych katastrof co se udaly v minulosti.

2.6.2009 8:46

Jestli to vubec nekdo z vazenych ING skusil promyslet

padaky ktere udrzi velike letadloOtazka je jenom kolik vazi letadlo kdyby odhodilo motory a vylilo benzit a vyhodilo batozinu nebo rovnou odstrelilo kridla  ... A jestli to jde ubrzdit ... :)

2.6.2009 11:40

Re: Jestli to vubec nekdo z vazenych ING skusil promyslet

prosím vás k čemu by to bylo, vždyť lidí je dost, a většina těch co létají je z horních 10 tisíc, kteří nepracují a utrácejí jen zbytečně peníze

2.6.2009 16:24

Re: Jestli to vubec nekdo z vazenych ING skusil promyslet

Tak tyhle dva příspěvky si uložím jako esenci levicové moudrosti.

2.6.2009 17:30

Re: Jestli to vubec nekdo z vazenych ING skusil promyslet

To nemyslíš vážně, že ne?

4.6.2009 10:46

Re: Jestli to vubec nekdo z vazenych ING skusil promyslet

no, ale treba padaky vedle tech plavacich vest by nebylo tak docela od veci, tady se letadlo rozlomilo a plno lidi bylo jeste par minut nazivu a cekali na jistou smrt, kdezto mohli navlict padaky a opustit ten kus trupu ve kterem se nachazeli

2.6.2009 8:23

Prý měli problémy s palubní elektrikou po zásahu bleskem

........ při průletu bouří? Je to divné, ale, bohužel, již nevratné! God save their souls! 

2.6.2009 7:22

No co se asi stalo ?

To je otázka tak jak tak je potřeba si uvědomit že příroda je silnější než člověk a , když chce tak udělá co chce.

2.6.2009 6:39

asi tam byli...

Jsme zprávou zdrceni, hledám, kde bych se dozvěděla jména cestujících. Zřejmě tímto letem se chtěl do Evropy dostat náš přítel s manželkou. Nevíte někdo, zda se mohu dovolat na jeho mobil, když vytočím + před číslem? Nemohu se mu dovolat, jeho telefon 551 178 xxx xxx (x jsou samozřejmě čísla...) Ozývá se mi zřejmě v portugalštině nedostupnost.  Ani zpráva se mu nedoručila...

2.6.2009 9:49

Re: asi tam byli...

Muzete byt klidna. Uverejnili pocet obeti z ruznych zemi,ne jmena, ale na palube nebyl ani jeden Cech, mimo jine 3 lidi ze Slovenska.

2.6.2009 3:19

jen tak pro zajímavost kdo to neznáte

Udělej následující:

Ve wordu:

1. Označ si myší symbol Q33 NY. Toto je číslo prvního letu, které narazilo do dvojčat.

2. Zvětši si písmo na 48.

3. Změň typ písma na WINDINGS.

2.6.2009 5:46

Re: jen tak pro zajímavost kdo to neznáte

Zajímavé, hezká kostra

2.6.2009 7:04

Re: jen tak pro zajímavost kdo to neznáte

Super, teď už jen ověřit, jestli Q33 NY opravdu bylo číslo prvního letu ... a sakra ... tak příště.

2.6.2009 7:15

Re: jen tak pro zajímavost kdo to neznáte

Ne nebylo.

http://www.hoax.cz/retezove-emaily/q33ny-v-ms-word/

2.6.2009 10:24

Re: jen tak pro zajímavost kdo to neznáte

Ups - obvykle nenaletím. Přišlo mi to jako zajímavá náhoda - ne že bych konspirácím věřil. Teď vidím že to až taková náhoda nebyla :) Když nemůže Mohamed k hoře :)

2.6.2009 0:50

jen žasnu, že vojenské satelitiy sledují..

jen žasnu, že vojenské satelitiy sledují..kde jaký návěs s raketami na Zemi s rozlišením jednoho metru, ale nesledují civilní letadla, kudy se ubírají kvůli jejich bezpečnosti. Satelitní kontakt by určil s přesností toho jednoho metru i zánik letadla  třeba v moři či kdekoliv na pevnině.... opravdu podivný svět...

2.6.2009 1:36

No dobre ale ...

stejne by to nepomohlo. Jen by rychlejc nasli vrak. Taky si uvedomte ze ketadel je hodne a rychle se pohybuji. To by muselo byt ve vesmiru o dost vic tech druzic. A to je draha sranda, ty se pouzivaji hlavne ve vojenstvi. Nikdy nebudete mit absolutni bezpecnost, to proste neni mozne.

2.6.2009 4:03

Re: jen žasnu, že vojenské satelitiy sledují..

Poloha letadla byla již zjistěna, jenže leží v hloubce 9 tisíc metrů, takže jakákoliv možnost  jeho vyzvednutí nepřipadá v úvahu.

2.6.2009 10:09

Re: jen žasnu, že vojenské satelitiy sledují..

Pán je veliký odborník. Asi má taky představu, kolik by takových satelitů, aby sledovaly civilní provoz nad celou planetou, by muselo být, a kdo by jejich provoz platil. Taky má jistě představu, na základě čeho sleduje statelit ten jeho kdejaký návěs s raketami, proč si ten satelit vybere právě ten... možná má představu, že celý povrch Země je pod neustálým dohledem s rozlišením jednoho metru. Jistě, sledovat návěsy s raketami, to je nesmyslné a jen v sobeckém zájmu imperialistů, místo toho by měli nasadit svou techniku k civilním účelům a na návěsy s raketami se vykašlat.

1.6.2009 22:07

Black box

Nechápu proč v letadlech, letících přes oceán, není zabudovaný satelitní telefon Iridium, který by mohl posílat pomocí SMS údaj o poloze letadla např. každých 10 minut. V dnešní době by měla černá skřínka také ukládat videozáznam (ve smyčce, např. posledních 30 minut) kamer z povrchu letadla (pohled z ocasu, na podvozek, na křídla s motory apod.) a z trupu letadla (záběr pilotní kabiny a přístrojů, prostor za pilotní kabinou a kabina pro cestující). Určitě by to v mnoha případech pomohlo pilotům zachránit letadlo a v případě havárie, přijít rychle na příčinu. V nouzové situaci by se videosignál mohl přenášet i dispečerům na řízení letového provozu, kteří by spolu s odborníky mohli na dálku pomoci s řešením případného problému s letadlem.

1.6.2009 23:38

Re: Black box

Takovej génius a dělá za minimální mzdu...

2.6.2009 0:29

Re: Black box

;-)

2.6.2009 7:07

Re: Black box

Opravdu si zaslouží posměch? Já myslím, že horší je jen tak sedět a posmívat se ...

2.6.2009 1:37

Iridium?

Funguje vubec jeste? Ja mam pocit ze zkrachovali.

2.6.2009 4:01

Re: Black box

Už dávno se měla konstruovat letadla, která by zachránila cestující padákem - když to jde u tanků, které se zhazují z letadel pomocí padáků, jistě by to šlo i u letadel.

2.6.2009 6:40

Re: Black box

Myslíš v 10 km vyskočit z letadla?Jakou formou?Katapultáž?Takže se "odhodí" celá střecha letadla jako nad kokpitem jako u boj. letounu?OK, ale co aerodynamika při té rychlosti?Bude letadlo ovladatelné?Asi sotva.Co mráz nějakých -60C?Těch věcí by bylo.Technicky neřešitelné.200 lidí nemůže sedět v sedačce,kde pod ní je pyropatrona.On ten systém něco váží.Jen jeden přikladek...pro případ,že bychom ty první pominuli.Takže doplnit technické vzdělání a nepsát blbosti.

Premium

Havel byl z jiného těsta, vzpomíná v rozhovoru exprezident Klaus

Václav Klaus starší | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy

Jeden z hlavních aktérů polistopadového vývoje Václav Klaus starší hovořil pro LN o nepochopení kuponové privatizace i...

Premium

Sex je snadno dostupný, ale nevěra ještě není důvod k rozchodu

Psychoterapeut Jan Vojtko | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy

Tolerance je podle něj jen povýšenecký postoj k druhému a vytváří korupční prostředí, proto do partnerských ani jiných...

Premium

K jídlu suchý chleba, místo chráničů molitan. Zpověď Pastrňákovy mámy

Marcela Ziembová, matka Davida Pastrňáka | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy

Příběh jak z hollywoodského filmu. Marcela Ziembová je máma hokejové hvězdy světového formátu Davida Pastrňáka, kterému...