Diskuse k článku: Dělali, co mohli. Piloti zříceného boeingu se řídili pokyny, stroj ale pod kontrolu nedostali

Přihlaste se



REGISTRACE NA SERVERU LIDOVKY.CZ,
NEVIDITELNÉM PSU A ČESKÉ POZICI

SMS REGISTRACE

Diskuse LN jsou pouze pro diskutéry, kteří se vyjadřují slušně a neporušují zákon ani dobré mravy. Registrace je platná i pro servery Neviditelný pes a Česká pozice. více Přestupek znamená vyřazení Vašeho telefonního čísla z registrace a vyřazený diskutér se již nemůže přihlásit ani registrovat pod stejným tel. číslem. Chráníme tak naše čtenáře a otevíráme prostor pro kultivovanou diskusi.
Viz Pravidla diskusí. schovat

Jak postupovat

1. Zašlete SMS ve tvaru LIDOVKY REG na číslo 900 11 07.Cena SMS za registraci je 7 Kč. Přijde Vám potvrzující SMS s heslem.

2. Vyplňte fomulář, po odeslání registrace můžete ihned diskutovat

Tel. číslo = login,
formát "+420 xxx xxx xxx"
Kód ze SMS je rovněž heslo
Vaše příspěvky budou označeny Vaším jménem, např. K. Novák.
* Nepovinný.
Odesláním souhlasíte s Pravidly diskusí.
  • Příspěvků: 4
  • Poslední: 5.4. 2019 2:15
  • Řadit dle: vláken
  • času vložení
D. Šimáček 5.4.2019 2:15

no titulek by spíš měl být "Dělali všechno , co uměli, a v posledním zoufalém pokusu zkoušeli, nemá-li Boeing hlasové ovládání"

D. Šimáček 4.4.2019 20:48

"Podle agentury AP odborníci prověřuji roli stabilizačního systému, známého jako MCAS, který za některých podmínek může automaticky tlačit přední část stroje k zemi, aby tak předešel aerodynamickému vztlaku."

Boha, Manitoua, Jehovu, Budhu a Aláha jeho vyražte toho "redaktora" tenhle systém má naopak zabránit ztrátě vztlaku při příliš vysokém úhlu náběhu a nízké rychlosti (tzv. přetažení)

J. Vintr 4.4.2019 20:14

Přijde mi divné, že u letadla nejde vypnout veškerá automatika a řídit pouze ručně. Otázka ovšem je, jestli to piloti, zvyklí na různé pomůcky, ještě umí. Před patnácti lety třeba havarovalo letadlo těsně před přistáním na mezinárodním letišti v San Francisku, přičemž vyšlo najevo, že pilot měl sice "nalétány" tisíce hodin, ovšem naprostou většinu s autopilotem a nebyl schopen přistát bez pomocného pozemního naváděcího systému, který byl právě kvůli opravám vypnutý.

T. Kohout 4.4.2019 15:18

Tak zejména by letouny měli jako pasažéři testovat šéfové Boeingu a poté akcionáři Boeingu. Když se pár let nic nestane, mohli by začít ho prodávat na trhu. To by mohlo dost zvednout bezpečnost a zodpovědnost.

Najdete na Lidovky.cz