Diskuze
Podtlak vytáhl ženu za letu po pás ven. K nehodě boeingu ale nemuselo dojít, úřady o vadě motoru věděly
Děkujeme za pochopení.
P50e83t57r 85Š97r93a66i96e56r
ostatně ani neměla hotovou finální zprávu Ano, to je ta správná odpověď. Ono totiž podrobné vyšetřování leteckých nehod a mimořádností zabere prostě dost času, protože příčina většinou není jen jedna a nikdo si nedovolí vydat zprávu před důkladným prošetřením všech možných nebo i nepravděpodobných příčin. To jen milánkové "odborníci" z Lidovek mají jasno hned ...
P76e97t90r 71Š24r72a79i91e64r
Kdo si chce přečíst opravdu něco odborného: https://en.wikipedia.org/wiki/Southwest_Airlines_Flight_1380
P85e91t13r 24L86a38b10a69j
Ale i ten první případ snad měla vyšetřovat NTSB a nikoli FAA, ne?
Jinak v celém článku se stále píše o Boeingu (do toho je teď moderní kopat), ale ne o výrobci motoru.
P11e79t47r 87Š64r22a63i78e57r
Prosím vás, motor nebo letadlo, to pisatel "odborník" nerozlišuje ... Jednalo se o motor CFM56-7B (CFM International CFM56 je označení pro řadu dvouproudových leteckých motorů vyráběných firmou CFM International. CFM International je joint venture mezi GE Aviation z USA a SNECMA Moteurs z Francie.)
M92i82l44e28n90a 51N21o85v37a91n66s77k12a
Zajímavá je souhra, kdy USA zahájí útoky na VW s tím, že podvádí v emisních hodnotách a uvalí na dovoz embargo a ejhle čerte kropáč, najednou začnou mít velké problémy Boeingy, padají, jsou přizemněny, klesnou objednávky, Boeing má finanční problémy. Boží mlýny, nebo .....?
P75e88t15r 36Š85r14a31i76e61r
Jednalo se o motor CFM56-7B (CFM International CFM56 je označení pro řadu dvouproudových leteckých motorů vyráběných firmou CFM International. CFM International je joint venture mezi GE Aviation z USA a SNECMA Moteurs z Francie.) Takže zas a pouze ti zlí Amíci, že???
J43a95r65o88s15l70a38v 91T13a76c17h42o86v30s44k33y
Nemaji byt ty nahubky pri dekompresi i pres nos ? Jinak mozna, ze to bylo stesti, ze ji to vycuclo. Ucpala okno a dekomprese nebyla tak velka.
P51e26t13r 21Š64r13a16i70e77r
Ne, tam není nic pod tlakem, jen čistej kyslík, kterej má vydržet, než letadlo sklesá do bezpečné hladiny ...
J82i97n77d15ř77i23c70h 14Š38t10i38p34á93k
Jak vysílá lopatka nálož kovového šrapnelu? Čím autorka uvažuje?
V26í36t18ě46z82s14l23a67v 32N40o20v11á83k
Jestli to nebude i tím, že FAA používá jako odborníky zaměstnance výrobců, tedy konkrétně Boeingu...
H11u12g29o 49P14r13o90c73h13á41z17k36a
Je to spíš tím, že FAA poslední dobou nepoužívá odborníky vůbec. Prostě nechává Boeing, aby si sám schvaloval a certifikoval své vlastní produkty a pak to dopadá tak, jak to dopadá. Nejsem zaujatý vůči Boeingu, běžně létám v 737NG a 777, což jsou osvědčená, bezpečná a spolehlivá letadla, ale 787 se aktivně vyhýbám, protože to už je produkt nové éry u Boeingu, kdy jde jedině a výhradně o kurz akcií a nic jiného. Otázka je, jestli je Airbus doopravdy lepší, nebo jestli prostě měl větší štěstí, že se dosud žádný takový prů....er neprovalil?