Pátek 26. dubna 2024, svátek má Oto
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Podtlak vytáhl ženu za letu po pás ven. K nehodě boeingu ale nemuselo dojít, úřady o vadě motoru věděly

Loni v dubnu se během letu boeingu společnosti Southwest Airlines utrhla lopatka motoru a kov rozbil okno stroje u místa 14A. Cestující Jennifer Riordanovou podtlak vytáhl oknem do půli těla ven. Tragická nehoda se ale podle posledního vyšetřování stát nemusela. Stačilo, aby letecký kontrolní úřad pracoval rychleji. Podobný incident se totiž odehrál již dříve.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

ostatně ani neměla hotovou finální zprávu!! Ano, to je ta správná odpověď. Ono totiž podrobné vyšetřování leteckých nehod a mimořádností zabere prostě dost času, protože příčina většinou není jen jedna a nikdo si nedovolí vydat zprávu před důkladným prošetřením všech možných nebo i nepravděpodobných příčin. To jen milánkové "odborníci" z Lidovek mají jasno hned ...;-€;-ORv

0 0
možnosti
PL

P85e91t13r 24L86a38b10a69j

7. 12. 2019 0:15

Ale i ten první případ snad měla vyšetřovat NTSB a nikoli FAA, ne?

Jinak v celém článku se stále píše o Boeingu (do toho je teď moderní kopat), ale ne o výrobci motoru.

0 0
možnosti
Foto

Prosím vás, motor nebo letadlo, to pisatel "odborník" nerozlišuje ... Jednalo se o motor CFM56-7B (CFM International CFM56 je označení pro řadu dvouproudových leteckých motorů vyráběných firmou CFM International. CFM International je joint venture mezi GE Aviation z USA a SNECMA Moteurs z Francie.)

0 0
možnosti
MN

Zajímavá je souhra, kdy USA zahájí útoky na VW s tím, že podvádí v emisních hodnotách a uvalí na dovoz embargo a ejhle čerte kropáč, najednou začnou mít velké problémy Boeingy, padají, jsou přizemněny, klesnou objednávky, Boeing má finanční problémy. Boží mlýny, nebo .....?

0 0
možnosti
Foto

Jednalo se o motor CFM56-7B (CFM International CFM56 je označení pro řadu dvouproudových leteckých motorů vyráběných firmou CFM International. CFM International je joint venture mezi GE Aviation z USA a SNECMA Moteurs z Francie.) Takže zas a pouze ti zlí Amíci, že???:-P:-P:-P

0 0
možnosti
JT

Nemaji byt ty nahubky pri dekompresi i pres nos ? Jinak mozna, ze to bylo stesti, ze ji to vycuclo. Ucpala okno a dekomprese nebyla tak velka.

0 0
možnosti
Foto

Ne, tam není nic pod tlakem, jen čistej kyslík, kterej má vydržet, než letadlo sklesá do bezpečné hladiny ...;-)

0 0
možnosti

Jak vysílá lopatka nálož kovového šrapnelu? Čím autorka uvažuje?

0 0
možnosti
VN

Jestli to nebude i tím, že FAA používá jako odborníky zaměstnance výrobců, tedy konkrétně Boeingu...

0 0
možnosti
HP

Je to spíš tím, že FAA poslední dobou nepoužívá odborníky vůbec. Prostě nechává Boeing, aby si sám schvaloval a certifikoval své vlastní produkty a pak to dopadá tak, jak to dopadá. Nejsem zaujatý vůči Boeingu, běžně létám v 737NG a 777, což jsou osvědčená, bezpečná a spolehlivá letadla, ale 787 se aktivně vyhýbám, protože to už je produkt nové éry u Boeingu, kdy jde jedině a výhradně o kurz akcií a nic jiného. Otázka je, jestli je Airbus doopravdy lepší, nebo jestli prostě měl větší štěstí, že se dosud žádný takový prů....er neprovalil?

0 0
možnosti