Pátek 10. dubna 2020svátek má Darja 17 °C polojasno Předplatné LN
Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Svozil 27.2.2020 17:19

Ok souhlasim budu se mirnit ;-D;-D;-D

M. Krátký 27.2.2020 16:31

Bravo - Rusko dostalo 19 let vězení s ostrahou - a komu bude Putin velet ???!!!!!!R^R^R^

J. Torák 27.2.2020 12:45

To bude putin naštvaný, že odsoudili Rusko.;-)

M. Košťál 27.2.2020 15:33

Možná pošle diplomatickou nótu, aby Slovensko zakázalo kriminálníkům používat taková jména. :))

J. První 27.2.2020 12:03

překvapený vůbec nejsem, klasika. taky bych to bral. 19 let nicnedělání, peníze vracet nemusí protože "nic nemá" a pak si užít byť 1% z ukradené částky. a určitě něco dostal z té pěkně vytunelované částky..

R. Gramblička 27.2.2020 12:54

Užívat si v 75 letech? To už je na užívání si pozdě, nemluvě o tom, že se toho nemusej dožít

J. Kostelanský 27.2.2020 13:15

Veci sa majú úplne inak. Kočner stihol súdne uznať len jednu zmenku - prvú vo výške cca 500 miliónov (korún - slovenských). Ale ani tá asi nebola preplatená, pretože sa Markíza kvôli nej súdila a stále súdi.

Zvyšné 3 zmenky neboli nikdy speňažené. Ak sa to spočíta, tak Kočner z tých zmeniek mal len náklady na (nemalé) úplatky sudcom a iným ľuďom, ale peniaze zo zmeniek nevidel. A Rusko už vôbec nie.

Po 12 rokoch ich môžu prepustiť za dobré správanie /chování/, ale to im už bude takmer 70. Ešte je tu však možnosť, že Najvyšší súd, ku ktorému sa Kočner aj Rusko určite odvolajú, môže rozsudok zmeniť (ubrať, ale aj pridať pár rokov) či dokonca celkom zrušiť.

Inak stráviť 10 a viac rokov v base, kde sú umiestnení tí najväčší vyvrheli, musí byť samo o sebe strašné. Znásilnenia sú tam na dennom poriadku, rovnako ako šikana či bitky zo strany iných väzňov...

J. Kostelanský 27.2.2020 13:16

A Kočner s Ruskom budú pre väzňov ako luxusné cukríky, s ktorými sa užijú kopec zábavy a srandy...

M. Panter 27.2.2020 14:02

No myslím , že pokud si uměli zařídit kontakty v civilu , zařídí si je i v base...a pokud budou mít podobný režim jak Dalík , tak je to sanatorium .

J. Mach 27.2.2020 15:59

Vrchní: Dáli se...22,50 ;-D

Ale áno bude to ako v prípade Dalíka. Sanatórium pre vybraných...ale predsa len za mrežami. Ale patrilo by sa ešte dokazať pravdivosť úkladnej vraždy novinára Kuciaka so snúbenicou a prípravy vraždy spolumajitelky Markiza a zhabať celý majetok. I keď v prípade Ruska by to bola už len zubná kefka a pasta (oblek má z požičovne).

J. Mach 27.2.2020 16:01

Ani prvá zmenka nebola preplatená. Rozhodnutie sudkyne (ta neskoncí v base?) nenadobudla právoplatnosť.


Premium

Klienti versus cestovní kanceláře: jak nepřijít o peníze za zájezd

Ilustrační foto | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy