Sobota 27. dubna 2024, svátek má Jaroslav
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

USA do převratu na Ukrajině nalily miliardy! Opravdu?

Apologeti Kremlu našli „důkaz“ amerických piklů za Euromajdanem: USA prý přiznaly, že do jeho příprav investovaly 5 miliard dolarů.

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ED
Na obranu Martina Stropnického musím uvést, že z Temelína
Rusy vykopal v pondělí, zatímco včera už byl rozpomenut na svou bývalou kariéru diplomata a vystupoval důstojně a rozvážně.
0 0
možnosti
G

Georgerici

5. 3. 2014 13:12
Filipika proti zamrzlým sovětčíkům
Nula-n-dová to má koneckonců napsáno i ve svém jménu, nula bodov !Nemíním rozebírat židovskou problematiku, nicméně v situaci, kdy Ivan maže Ivana a Sergej Tarasčuk jde po krku Vaskovi Ivanovičovi a Michail Pavlovič vytahuje kvér na statečné nebohé svobodomyslné Ukrajince, musím si položit otázku, zda v Carlsbadu hrozí podobný Krymský scénář a poněvadž zřejmě Nataš, co by si je domů zavolaly, ty bojce, je segodnja málo , ja dolžen konstatírovať, čto každý náš český komunistický pacholek kremelské balzamované ikony, který zlehčuje situaci, poněvadž by zřejmě opět rád dostával odporné bratrské opoleonidovské polibky, by zasloužil nakopat do sedací části těla, poněvadž si neuvědomuje, že na Majdanu a na Krymu se bojuje o Prahu. Takže ta zmíněná Filipika zní: Jakýkoliv prezident, zvolený demokraticky, pokud se začne chovat jako diktátorský tyranský lotr, může být demokratickým rozhodnutím lidu třeba i pověšen a je to demokratické a není to žádný puč, je to obhajoba základního nároku lidské bytosti na její svobodu a pokud takový tyran či jeho vláda padne a je fyzicky zlikvidována, je tomu tak jen a jedině dobře, není to fašismus a je to nárok masy na svobodu, nikoliv z podstaty třídního boje a nenávistného antagonismu, nikoliv z vidění světa jako světa plného imperiálkapitalistů, nýbrž z podstaty svobody Boží na Duchu, duši i těle každého pozemšťana !!!
0 0
možnosti

4. 3. 2014 20:00
Proč se to tady nejmenuje
Americká pozice ?? :-))
0 0
možnosti
JN

Josef Novak

5. 3. 2014 6:14
Protože si havloidi stale
Protože si havloidi stale mysli, ze budou vypadat nestranne..... :-D
0 0
možnosti

4. 3. 2014 18:21
Nevím jak tvoje vědomí či svědomí
ale hlavu máš určitě hluboko zaraženou v putinově prdeli. Zkušenosti z minulého režimu jsou k ničemu když si neumíš sečíst dvě a dvě. Tento pro tebe zřejmě nedosažitelný cíl stačí k tomu, aby čtenář mohl konstatovat, že autor článku si nic nevycucal z palce (narozdíl od tebe).
0 0
možnosti
F

Furio

4. 3. 2014 17:49
Nebyl bych v hodnocení tak striktní
řekl bych, že jde o "vyváženou" kombinaci mnohých faktorů!
0 0
možnosti
KV
Nemám doktorát z historie,
na to abych poznal směšnou konstrukci agitky mi stačí zkušenosti z minulého režimu. Komentuji podle svého vědomí a svědomí, nevím v kterém komentáři ignoruji fakta, hoďte do placu příklad a jestli máte pravdu, rád se čtenářům omluvím.
0 0
možnosti
A

Ap

4. 3. 2014 16:19
Tak tady čteme něco o 5 mld
Tak tady čteme něco o 5 mld USD a další bláboly. Zcela zavádějící. Situace je ve své podstatě zcela prostá. Zbídačené obyvatelstvo, nulová šance na zlepšení stavu, kvazidemokracie pod gubernátorem Janukovyčem, loutkou Moskvy, vrstva oligarchů, ovládající penězovody, jejich astronomické bohatství v protikladu s 99% menšinou, která nevidí cestu ze začarovaného kruhu. Odpor vzniknul zespoda, nikoli jak někde ublinknula kremlofilní bába, nyní z Hanspulky, že nepokoje podporoval Západ a další bláboly toho zmrxda. Nevím, kolik by mi museli poslat na účet dolarů, abych nechal do sebe střílet, a to vědomě. Vše je to o velké nevyváženosti, která se nelepší a ani není naděje, že se kdy zlepší. Ti lidé na Majdanu a jinde žijí své životy právě tady a teď, a už asi něměli ochotu k situaci na Ukrajině dále mlčet, proto vyšli do ulic. Nic víc, nic míň. Všechy ostatní konspirační teorie jsou jen bláboly, použiju-li připodobnění, tak v listopadu 1989 taky Západ neposílal nikam žádné dolary, i když v případě té kremrofilní báby z Hanspaulky v závisti vůči Havlovi asi možná také, jeden nidky neví. Chudoba, národnostní mix a křivdy z munilosti plus nulová budoucnost a proti tomu vrstva vyvolených. Tak to máme v postsovětských republikách všude. Soustava je celkově v hodně nerovnovážném stavu a tudíž hodně nestabilní a tím obtížně říditelná a důsledky nepředpokládatelné.....
0 0
možnosti
G

Georgerici

5. 3. 2014 13:31
Vidím to stejně
Ano, zcela nezávisle na Vás to vidím tak nějak stejně ! gr
0 0
možnosti
B

Bt

4. 3. 2014 14:28
Ano, USA chce Ukrajinu v EU
Samozřejmě, že USA má o Ukrajinu zájem, vy naivo. Jinak si nemyslete, že organizování puče probíhá tak, že nejprve USA nakoupí demonstrantům nejmodernější zbraňové systémy, včetně útočných pušek a pak je pošle demonstrovat na náměstí. Nejprve je třeba investovat do vlastních médií, které šíří váš obraz reality (mluvit hodně o zkorumpovaném režimu a naopak vychvalovat opozici, která přinese změnu a blahobyt), investovat do tzv. NGO ("nevládní" organizace), které ovlivňují veřejné mínění a vytvářejí síť kontaktů a vyškolených profesionálů, také je třeba investovat do té tzv. opozice (opozičních stran a politiků). To všechno stojí hodně peněz. Když už dojde k samotnému puči, je třeba financovat logistiku, jídlo, stanové tábory, které byly v Kyjevě, vybavení (helmy, plynové masky), případně si najímat žoldáky, kteří mají know-how na boj s policí apod. Asi tak.
0 0
možnosti
JT

4. 3. 2014 16:12
Milý BT, v mezinárodní poltice
jsem měl vždycky hokej, určitě proto, že jsem prožil 40 let v socializmu. Ta naivita je toho důsledkem, kupříkladu v červnu 1968 v Praze na Myslbeku jsem si tropil žerty s fotícího estébáka, který už tehdy pořizoval dokumentaci k pozdějšímu boji s kontrarevolucí. Byl jsem pevně přesvědčen, že síla demokracie je tak velká, že odolá jakémukoliv tlaku a svět nás podpoří. Nepodpořil, protože měl svoje starosti, hlavně ekonomické a peníze jak jsem se později utvrdil hýbou vším, co se ve světě děje. Proto mám i pochybnosti o pravosti úmyslů USA, podporovat zbídačelou, zkorumpovanou a nejednotnou Ukrajinu, aby si navíc zavřela dveře k jakýmkoliv jednáním s čím dál víc silnějším Ruskem. Proto jsem vlastně položil otázku, zda všechny podpory a proklamace USA, nejsou jen zástěrkou skutečných úmyslů, nechat Ukrajinu vykrvácet a pak si hrát na hodného strýčka Sama s humanitární pomocí na níž se domluví s Ruskem.Váš komentář je velmi zasvěcený, jste odborníkem, já zase umím třeba stavět mosty, ale názor mohu mít svůj, já ho totiž tak cítím. Jestli je mylný, je to vinou hlavně našich politiků, které vůbec nezajímají názory občanů na události takříkajíc za humny. Vydají strohá opatrnická prohlášení a čekají od kud bude foukat vítr dál.
0 0
možnosti
JT

4. 3. 2014 13:22
Jestli za 5 miliard
vražených do Ukrajiny vznikl puč, který sledujeme, pak by to Nulandová měla spíše zapírat, než připomínat. Starý flinty, dlažební kostky, klacky z parků, barikády z vlnitýho plechu, to je puč jak vyšitej. Je otázkou jestli vůbec USA o připojení Ukrajiny k EU stojí, už dávno hospodáři prohlašovali, že Ukrajina může živit celou Evropu. To by asi zamíchalo hodně světovým obchodem s potravinami.
0 0
možnosti
J

Janh

4. 3. 2014 12:32
Počkejte, vy tedy oponuete
Počkejte, vy tedy oponuete Protiproudu? Já myslel, že článek je o něčem jiném. V tom případě jste měl napsat: Protiproud tvrdí, já oponuji. Vy jste vzal jednu větu, která je vskutku nesmyslná, jelikož 5 miliard za rok investovaných do "převratu" je opravdu nonsens, o tom se nemusíme dohadovat, a vyplodil jste článek plný komunistů a antisemitů?
0 0
možnosti
DM

D15a12n 36M28a78c26e50k

4. 3. 2014 13:20
Roberts a Protiproud
V článku se píše: "Lidé, kteří jsou z principu skeptičtí k tomu, jak události na Ukrajině líčí údajně naivní či předpojatí novináři, avšak zároveň se zdráhají přistoupit na argumentaci stalinistů, antisemitů a jim podobných(odkaz na článek v Protiproudu), proto berou zavděk kritickými analýzami od autorů, jejichž kredibilitu nelze jednoduše zpochybnit." Následuje nástin teze "respektovaného ekonoma" Robertse, která se opírá o tentýž faktický základ jako "nesmyslná věta" v Protiproudu. Polemika s jedním je polemikou i s druhým.
0 0
možnosti