Pan generální ředitel televize Nova Petr Dvořák vysvětlil v článku národu, že komerční televize nemá za cíl ani vychovávat, ani zlepšovat či zhoršovat kulturu. Inu, není podstatné jaké cíle určí své televizi pan ředitel, nebo co říká. Podstatné je co se děje.
Velký slovník cizích slov ve vysvětlení přídavného jména komerční mluví o „zaměření především k obchodní stránce (tj. vlastně k módní líbivosti) na úkor stránky umělecké“. A to v očích soudných lidí za oněch 15 let Nova důsledně dělala. Kazila vkus, učila vulgárně nejen mluvit, ale i jednat. Povzbuzovala nízké člověčí pudy.
Ano, dávala lidem hromadu emocí, to říká pan ředitel správně. Neříká jakých. Ukázala lidem jak se prosadit. Ano, ukázala. V čem? Že k tomu jak získat bohatství není třeba ani něco umět, znát, dokázat.
„Nova naučila diváky tomu, že se nebojí zeptat,“ říká ještě pan ředitel. Vida. Lidi se kupříkladu ptali pana doktora Železného. To byla jistě odvaha. A pan ředitel to náležitě ocenil. V článku je i sebekritika. že se dá mluvit i o řadě negativních stránek. Ale to je podle pana Dvořáka spíš taková intelektuálština.
Inu, dostalo se nám v článku o Nově zasvěcených komentářů. Jaká stanice, takový ředitel. Nebo naopak?
Ale ona vychovávala
Ad LN 7. 2.: Komerční televize nemá vychovávat
Pozor na podezřelou SMS v mobilu. Kvůli nebezpečnému programu mohou lidé přijít o peníze a osobní údaje
Zemřel jeden z otců ODS. Miroslav Macek se podílel na privatizaci České spořitelny nebo se popral s Rathem
Lobbisté uspěli, Češi přijdou o plně hrazené léky. Podle právníka ministerstvo ignoruje výroky soudů
Tajná česká mise do Sýrie: delegaci prozradil snímek v agentuře. Proč jednala s Asadovým režimem?
Za guláš už přes 200 korun. Restaurace vysvětlují, proč od začátku roku opět zrychlily zdražování jídla i nápojů
Hlavní tahák novely zákoníku práce: Češi si budou moci určit pracovní dobu. Podle Středuly to může uškodit
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!