Do prázdnin bude dominovat billboardová kampaň, hlavní fáze přijde na konci léta, uvedlo hnutí v tiskové zprávě. Na centrální úrovni by na oslovení voličů před hlasováním mělo jít 60 milionů korun.
Od začátku května se objevují v republice billboardy, na kterých jsou lídři jednotlivých kandidátek a předseda hnutí, vicepremiér a ministr financí Andrej Babiš. V menší míře se dělá propagace i v tisku, na internetu a sociálních sítích, uvedlo hnutí. Hlavní fáze kampaně bude následovat po prázdninách, prezident Miloš Zeman volby vyhlásí na 7. a 8. října.
Koaliční strany proti sobě. ‚Stát není firma. Je to společenství lidí,‘ zahájila kampaň ČSSD |
Kampaň podle Babiše bude pozitivní. „Nechceme se vymezovat. V regionech je ale hodně co vylepšovat a my jsme, myslím, za dva roky ve vládě ukázali, že to zvládneme. To základní máme snad na billboardech, ale já si stejně myslím, že se nejvíc dozvím přímo od lidí,“ uvedl Babiš, který minulý čtvrtek zahájil kontaktní kampaň v Olomouckém kraji, tento týden navštíví Pardubice a Brno.
Styl kampaně se nemá nijak měnit oproti tomu, kterým se ANO prezentovalo před předchozími volbami. „Kampaň bude levná a kontaktní, jak jsme zvyklí my i naši voliči,“ řekl Babiš. Na centrální úrovni podle něj bude stát kolem 60 milionů korun. V polovině března Babiš odhadoval, že rozpočet bude o deset milionů nižší.
Součástí kampaně je i webový portál Chceme lepší Česko, který má umožnit veřejnosti vyjádřit se k vybraným tématům a sdílet témata.