Týdeníku v posledních pěti letech trvale klesal prodaný náklad. V roce 2004 prodával víc než 56 tisíc výtisků, loni to však byla už polovina a přes třicet tisíc se nedostal ani letos v dubnu, v zatím posledním období, za které jsou k dispozici oficiální čísla.
Oproti téměř devadesáti milionům korun, které dokázal získat na inzerci v roce 2004, se poslední tři roky držel kolem padesáti milionů. Uvádí to ročenka Unie vydavatelů.
Letos v březnu se vydavatel ještě pokusil titul oživit, čtenářům jej za nezměněnou cenu 29 korun nabídl v honosnější podobě - ve větším formátu, s lakovanou obálkou a o šestnáct stran tlustší. Ani to ale nepomohlo.
Podle Skopalíka to byl poslední pokus, jak z titulu udělat ekonomicky rentabilní projekt. "Byl jsem s tím spokojený, byl to nejzdařilejší podoba, kterou kdy Štastný Jim měl, a to i za Haliny Pawlowské," řekl.
Titul v roce 2001, po svém odchodu z časopisu Story, založila právě Halina Pawlowská, vedla jej a propůjčila mu i svou tvář. To nejprve fungovalo, za pár let se ale Jimovi přestalo tolik dařit. Pawlowská z něj odešla. Vydavatelství Bauer Media (tehdy Europress) časopis převzalo v roce 2005.