Vyplývá to z velikonočního průzkumu veřejného mínění, který exkluzivně pro LN vypracovala ve třetím březnovém týdnu agentura Median.
Ta se ptala 513 lidí ve věku od 15 do 69 let. Lidé odpovídali na tři otázky. Agentura zkoumala jejich vztah k Velikonocům, snažila se porovnat význam Velikonoc a Vánoc a dále zjišťovala, jak lidé dodržují velikonoční zvyky.
V průzkumu se ukázalo, že Češi ve volných dnech nezapomínají na velikonoční zvyky. Téměř osmdesát procent z nich alespoň tematicky nazdobí své byty, sedmdesát procent zpovídaných kupuje velikonoční beránky a 66 procent si pravidelně na Velikonoce uklidí.
Ta se ptala 513 lidí ve věku od 15 do 69 let. Lidé odpovídali na tři otázky. Agentura zkoumala jejich vztah k Velikonocům, snažila se porovnat význam Velikonoc a Vánoc a dále zjišťovala, jak lidé dodržují velikonoční zvyky.
V průzkumu se ukázalo, že Češi ve volných dnech nezapomínají na velikonoční zvyky. Téměř osmdesát procent z nich alespoň tematicky nazdobí své byty, sedmdesát procent zpovídaných kupuje velikonoční beránky a 66 procent si pravidelně na Velikonoce uklidí.
Další podrobnosti o tom, co dělají Češi o Velikonocích si přečtěte v sobotním vydání deníku |