Manažer značky Březňák Jakub Marek popisuje, že kampaň má oslovit hlavně “starší a konzervativnější lidi, kteří si nepotrpí na výdobytky moderní společnosti, zato jsou hrdí na své kořeny, rodinu a původ.“ Kromě televizních reklam vysílaných s přestávkami na kanálech skupiny Nova a Prima Cool a Prima Zoom se na venkovních plochách objeví i deset variant vizuálů.
Jedním z cílů kampaně je zviditelnit Březňáka i v českých regionech, kde se nyní příliš nekupuje. V současnosti boduje především ve svém “domácím“ Ústecku a třeba i v Německu. U našich západních sousedů je oblíbený dlouhodobě, což dokázala i druhá světová válka. Jednotky Afrikakorps maršála Rommela tohle pivo provázelo jejich tažením Saharou.
Svou historii počítá podnik od roku 1753, kdy ve Velkém Březně vzniká nový dvůr a pivovar. Po 153 letech je u Obchodní a živnostenské komory v Liberci zaregistrována obchodní známka s tváří Victora Cibicha, přednosty železniční stanice ve Velkém Březně. Dnes se tam vaří světlé výčepní pivo, ležák a sezónní speciály.