LAS VEGAS / PRAHA Česká agentura Outbreak si odnesla bronz ze čtvrtého ročníku soutěže Wommy Awards, kterou pořádá americká Word of Mouth Marketing Association (WOMMA). Soutěž hodnotí nejefektivnější „Word of Mouth kampaně“ z celého světa. Outbreak uspěl s projektem „zákaznické spolutvorby“ fotbalového piva Ostravar Bazal. Vítězové byli vyhlášeni na Summitu WOMMA v Las Vegas 20. listopadu. Word of Mouth kampaně jsou založeny na takzvané řízené šeptandě, neboli se snaží získat zákazníky, aby o propagovaném výrobku či službě sami dál šířili pozitivní informace.
Americký bronz za kampaň Ostravaru
SOUTĚŽ
Neosvobodili nás jen Sověti a Američani. Loupeže, vraždy či znásilňování byly běžné, říká historik
Lobbisté uspěli, Češi přijdou o plně hrazené léky. Podle právníka ministerstvo ignoruje výroky soudů
Zemřel jeden z otců ODS. Miroslav Macek se podílel na privatizaci České spořitelny nebo se popral s Rathem
Za guláš už přes 200 korun. Restaurace vysvětlují, proč od začátku roku opět zrychlily zdražování jídla i nápojů
Tajná česká mise do Sýrie: delegaci prozradil snímek v agentuře. Proč jednala s Asadovým režimem?
Jak může skončit válka na Ukrajině? Mluví se o výměně kusu země za vstup do NATO i hrozbě „třetího majdanu“
Rozdáváme kojenecké mléko Hipp ZDARMA
HiPP rozšiřuje své portfolio kojeneckého mléka o nový typ obalu. Novinka přichází ve formě HiPP COMBIOTIK® v plechové dóze, 800 g, která nabízí...