Už nyní se na vytypovaných čerpacích stanicích pohybují obchodníci, kteří se dávají do řeči s řidiči a nabízejí jim novou kreditní kartu.
„Jedna z našich karet je zaměřena na motoristy. Spolupracujeme proto se společností, která nám pomáhá distribuovat naše služby na benzinových pumpách, ale i v obchodních centrech,“ říká Bronislav Cehlárik ze Citibank.
Telefonní operátoři také začali čiperně obvolávat stávající zákazníky bank a nabízet jim nové služby, které si lze v bance připlatit, stejně jako možnost okamžitého sjednání půjčky. Operátoři takové telefonáty uskutečňují už od brzkých ranních hodin. Nabídkám na sjednání bankovního účtu se nevyhnete ani při nákupu v hypermarketech.
Podle lovců mozků - headhunterů - banky právě proto začaly častěji přebírat pracovníky z pojišťoven. „Mají zkušenosti z finančního sektoru a jsou daleko aktivnější než současní bankéři,“ řekl LN jeden z headhunterů, který si nepřál být jmenován.
Více čtěte na straně 16