Oba servery se rovněž vzájemně propagují - na hlavní stránce Euro.cz je automatizovaný přehled nejnovějších příspěvků všeobecného zpravodajství Aktuálně.cz, v ekonomické rubrice Aktuálně.cz zase speciálně označené materiály z Eura.
Dohoda zahrnuje kromě exkluzivní obsahové výměny také marketingovou a obchodní spolupráci. Reklamu nově vzniklého ekonomického balíčku prodává Centrum Holdings, provozovatel Aktuálně.cz či portálů Centrum.cz a Atlas.cz, o zisky se oba vydavatelé dělí.
Podle Jakuba Ungera z Aktuálně.cz tak oba servery chtějí zaujmout "špičkovou skupinu čtenářů obou značek" - manažery, vzdělanější, majetnější a ty, kdo rozhodují.
Šéfredaktor Eura István Lékó loni plánoval, že se od letoška zaměří také na internetové zpravodajství. "Tam bych do budoucna nasměroval většinu své energie," řekl LN v červenci.
Místo dosavadní internetové značky Euro online se teď časopis na webu začal prezentovat jako Euro.cz. "Momentálně probíhá výběrové řízení na dodavatele nového informačního systému, jehož součástí bude i redakční systém a nový zpravodajský portál EURO.cz. Se zprovozněním počítáme během letošního roku," přiblížil dnes LN Ondřej Hergesell.