Kanadské město Calgary je hlavním centrem tamějšího průmyslu na zpracování fosilních paliv, a jeho rozvoj tak ovlivnila v posledních desetiletích zejména těžba ropy. Ruku v ruce s tím však jde i značné znečištění ovzduší. Časté inverze podporuje i fakt, že Calgary leží na západní straně hor, v oblasti s chladnějším klimatem.
V posledních letech proto město iniciovalo několik projektů, které se snaží o ekologičtější a šetrnější přístup k životnímu prostředí, včetně testování různých hybridních a alternativních paliv pro dopravní prostředky.
Zatím poslední iniciativou je březnová televizní kampaň, jež se snaží vyzvat lidi, aby omezili produkci výfukových plynů a nezatěžovali ovzduší zbytečně puštěným motorem svého auta. Kampaň dostala na starost místní agentura Joe Media Group, která vsadila na šokující přirovnání.
Jak upozorňují tvůrci reklamy, nechávat u vozu zbytečně zapnutý motor by se mělo stát v Kanadě stejně nepřijatelným sociálním chováním, jako je už dnes například kouření v restauracích nebo řízení pod vlivem alkoholu.