tohle jsem zažil jako zaměstnanec ČSD,později ČD.Když chodily směrná čísla ,kolik se má propustit lidí,tak se to začalo brát odspodu.Rok po roku byli vyhazováni mladí a mladší lidé,i s odborným vzděláním,a lidi s více odslouženými léty byli chráněni. Dneska se sklízí ovoce tehdejší politiky. Živelné nabírání lidí(protože ti staří začali mohutně odcházet),na vrcholových funkcích sedí lidé bez jakýchkoliv zkušeností z provozu,žádný kariérní postup, a vrcholový manažment(někteří) zná železnici jen z osobního používání.Železnici musí mít člověk v krvi,musí mít letité zkušenosti z nižších stupňů řízení, a pak může kvalifikovaně rozhodovat a strategických věcech firmy. Pokud jsou nejdůležitější manažeři bývalí zaměstnanci jedné velké pojišťovny, nebo další je absolventem hudební konzervatoře(dle vyjádření okolí), tak vidíte, že by to podobně dopadlo i ČSA. Kdyby se nějaký novinář začal zajímat o ČD r 2011, myslím,že by se dozvěděl věcí......
Pokud doktoři vyhrají, další jsou piloti!!!! Taky byděrači.