Lidovky.cz: Co se vlastně bude dít příští úterý?
Celosvětově začneme veřejnosti představovat novou, aktualizovanou značku Škoda. Nejprve novinářům, potom dealerům. Uvedeme nový design, novou vizuální identitu značky. Což je velký a pozitivní posun. Dělat v dnešní turbulentní době nové strategie je velmi těžké a nám se podařilo dokončit strategii rozvoje značky. Po diskusích, jakou má mít značka Škoda pozici na trzích, jak má být ukotvena v rámci koncernu, jsme dokončili novou identitu.
Bude to znamenat stabilitu v tom, jak je značka vnímána, a stabilitu v diskusi, jaké produkty se mají vyrábět. Budeme rychleji rozšiřovat portfolio elektrických vozů pro Evropu, protože vidíme, že posun k elektrické mobilitě probíhá možná ještě trochu rychleji, než se původně čekalo, minimálně v západní části Evropy. Takže jsme rádi, že máme potvrzené nové produkty a že máme na hlavních trzích, které jsou pro Škodovku klíčové jak z hlediska objemu, tak i tržeb a zisku, jasnou pozici a jasnou budoucnost. Představíme největší komplexní změnu za posledních 30 let, kdy se Škoda stala součástí koncernu Volkswagen.