„Chceme se pokusit o narovnání smluvních vztahů,“ řekl ředitel. Na firmu euroAWK, která měla smlouvu na světelné vitríny v metru, podal podnik žalobu.
|
Dohoda mezi Rencar a dopravním podnikem na reklamu v MHD pochází z roku 1997 a má trvat do roku 2031. Podnik tak ročně vydělává zhruba 50 milionů, výdělky reklamní společnosti jsou ale výrazně vyšší, podle ředitele jde o zhruba 150 milionů ročně. Stejná firma navíc nedávno získala smlouvu i na provoz nových elektrických reklam v opravené stanici metra Národní na lince B.
Firmě euroAWK, která je v oblasti reklamy konkurentem JCDecaux, už v roce 2012 vypověděl podnik smlouvu na vitríny v metru. „Spolupráce skončila v dubnu 2013, ale firma se s tím nehodlá smířit,“ uvedl. „Podali jsme proto žalobu na vyklizení ploch,“ doplnil.
K tématu |
Kdo získá uvolněné reklamní místo, za které dosud podnik dostával 12 milionů ročně, prý zatím podnik nerozhodl. Vyloučeno ale podle všeho není, že to bude JCDecaux. „Z ekonomických důvodů je lepší, když správu reklamních ploch v metru bude zajišťovat jedna firma,“ řekl bez dalšího komentáře Ďuriš.