Pošta to ale odmítá a tvrdí, že na kampani pracovala dávno před tím, než podobný nápad prezentovala DPD. Informovala o tom Česká televize.
ČTĚTE TAKÉ: |
Obě firmy v kampani vsadily na slovo "revoluce" a podobné je i grafické zobrazení balíků. Podle DPD, která s kampaní začala, je počínání České pošty neetické a nemorální.
"Česká pošta se mírně řečeno nechala námi inspirovat a my připravujeme kroky směrem k zainteresovaným institucím," uvedl generální ředitel DPD CZ Daniel Mareš.
"Balíková revoluce je jednoznačně naše. My jenom přivítáme, když nás zažalují, protože se ukáže, kde je pravda. My jsme na tom projektu pracovali více než rok," řekl mluvčí České pošty Ivo Mravinac.
Reklamní experti teď očekávají právní bitvu firem. "Je to zjevně naprosto stejný nápad. Ovšem je otázka, jestli to okopírovaly nebo obě dvě přišly na to samé," uvedl kreativní ředitel firmy Konektor Martin Charvát.