PS ...... ČESKÉ DRÁHY MAJÍ TRADICI OD R. 1948, KTERÁ ZAVAZUJE!
Jen pár příkladů:
- zdraží Pendolino a zablokují provoz konkurence, zejména na relaci Ostrava - Praha
- Z- karta na tři roky
- v couravých vlacích City Elefant zablokovat část sedadel 1. třídou.
- v rámci "modernizace" privatizovali WC s důsledkem, že cestující mimo úřední hodiny mohou jít jen za nejbližší strom.
...tak to mě trápí asi jako zdražení opičího porna; víte kam si ten svůj pojízdnej bordel můžete
Tak jsem si myslel, že na Pendolíno vemu děti jako na atrakci (když už jedeme autem ve čtyřech a vyjde to o polovinu levněji). Ale oni to ještě zdraží? Tak se holt Pendolínem nesvezem, ale zase toho za stejný peníze víc projedem a uvidíme.
Luboši marně si lámu hlavu nad tou poslední větou neb bych taky rád za stejný peníze víc projel a uviděl.
hele tohle si koukete, cista pravda
http://www.ctvrtnicek.kvalitne.cz" target="_blank" rel="nofollow">http://www.ctvrtnicek.kvalitne.cz
http://youtube.com/watch?v=8Wqenn_6Sfo" target="_blank" rel="nofollow">http://youtube.com/watch?v=8Wqenn_6Sfo
Z Prahy do Ostravy si v klidu radsi zajedu autem. Pokud to nebudu hnat co to da, tak mi to bude trvat cca 4 hodiny a za naftu dam priblizne 650 korun. Rozdil v kulture cestovani je neporovnatelney.
No nevim, za volantem si nic neprectete a pravdepodobnost, ze nedojedete zdravy take neni mala. A vubec jste nezapocital rozdil v amortizaci auta a udrzbu. Rozdil v amortizaci je zde to, o co vam klesne hodnota auta vzhledem k tomu, kdy auto nechate jen tak stat doma.
ať si uklidí na nádražích A zřídí oblastní komunikační linky pro nespokojené cestující Ne pouze jednu internetovou adresu jednoho bakaláře , který dělá mluvčího ČD
To takle jedu ze školy domů. Náhle přijde průvodčí a říká, že buď si připlatím za první třídu, nebo ať se přesunu do druhé, jelikož jsem si nevšiml, že jsem nastoupil do vagónu s "jedničkou". Přesunul jsem se tedy do druhé třídy, ale nezjistil jsem žádný rozdíl vyjma toho, že v té údajné "1. třídě" byl na zemi špinavý a napůl roztrhaný kobereček a sedadla byla oddělena pro každého. Navíc místo koženky měla na sobě jakýsi hadr nebo co, ale bál jsem se, že z toho chytím blechy.Rozhodně je tedy podle mého lepší druhá třída, než ta první. Ovšem v porovnání s ostatními státy EU (a to i se Slovenskem, kde jsem jel z Košic do Popradu vlakem) je druhá třída dle mého názoru nějaká osmá a první třída zde je v jiných zemích na nějaká desátá. Myslím, že bychom měli pana ředitele odvézt na západ, tam ho nechat nastoupit do vlaku, překročit s ním hranice, kde by přestoupil na naše dráhy a hned by jistě změnil názor.
Ve vyspělých zemích by to byl úplně normální, i když poněkud pomalý a hodně nespolehlivý vlak. Pendolino nesahá skutečným nadstandartním vlakům (TGV, ICE, šinkansen, AMTRAC atd.) ani po brzdové špalky !
v česku je standartní vlak složen z 30 let staré lokomotivy a 35 let starých vagonů s 8 místy v kupé na kožence
hmmm, tak pojedu mnohem levnejsim EuroCity - dojedu sice o pár minut později, ale budu si moct aspon zapálit a budu mít jistotu, že doopravdy dojedu
Minulý týden jsem jel EuroCity. 35 min zpoždění a ujel mi vlak na Plzeň. Jel jsem dalším a tak jsem nestihl přípoj do Horažďovic. Propadla mi jízdenka NET, a spal jsem na nádraží. Hlavně že jsem si připlatil za EuroCity. Ať si strčí celé dráhy do análního otvoru, a to nejlíp do Duškova, a nejlépe i s kolejema.