Diskuze
Jízda elektromobilem z Prahy do Athén byla jako cesta do pravěku. Hodil by se vrchní plánovač nabíjení
Děkujeme za pochopení.
L63i52b25o79r 11J21a63n22e73č41e54k
Může mi někdo vysvětlit, proč k nabíjení eut nestačí platební karta?
V28i89l26i50a51m 90B51a92l82á12ž
Jinak jste jeli vlastne na uhli protoze nezanedbatelna část Česka, 6-tého nejvetšího vyvozce elektricke energie na svete je z uhli anebo z fosilních paliv. - Cituji OENERGETICE CZ - Více než třetina elektřiny vyrobené v Česku pochází i v létě stále z uhlí. ( 8- 2021 )V letošním červenci ( rok 2021) se hnědé a černé uhlí podílelo na tuzemské produkci elektřiny z 36,7 procenta, což je téměř o deset procentních bodů více než před rokem. Absolutne bezemiisních je jen 33 procent- chteli bychom alespon více než 50 procent jestli chceme zastavit trend oteplovani a to je take zoufale málo - Podíl jaderných zdrojů na výrobě elektřiny v ČR letos v červenci ( 2021 ) podle dat činil 33,6 procenta, podíl hnědého uhlí 32,4 procenta, plynové zdroje dodaly 11,1 procenta, solární elektrárny pět procent, vodní elektrárny 4,5 procenta a černé uhlí 4,3 procenta.
J86a97n 47K22a93š40í31k
No jestli není lepší si koupit auto na dřevoplyn - no lepší asi ne, ale dost podobné - vezmu to kolem moře budu hledat při koupání naplavené dřevo, případě nouze zastavím v marketu a hurá dál
M42a36r54e64k 86H49r59u88b68y
Podobné dobrodružství bývala cesta do Jugoslávie se Škodou 120.
Je hezké takhle držet tradice :-)
R81o72m20a87n 68S56i68t34n25e28r
Škodu 120 jsme měli, příměr bych ale nepoužil. Enyaq je parádně odhlučněné velké SUV se vším moderním komfortem. Mimochodem v Dalmácii jsme viděli hned několik aut s českými a slovenskými značkami se zvednutou kapotou.
J21a68n 21Z77y29k24a
Za prvé nebylo nutné instalovat 15 aplikací a autor to i uvádí. Je možné na většině nabíječek použít jednu čipovou kartu od automobilky Škoda Powerpass, jen by pak bylo nabíjení dražší. A za druhé čekání na dálnici rozhodně baterii nevybije. Podívejte se na YT kanál Akcelerace Electric, kde v zimě zkoušel několik hodin stát, topit a dokonce i ohřívat vodu rychlovarnou konvicí a z baterky to ubralo sotva pár procent.
R37o76m54a77n 66S17i80t42n75e40r
Škoda Powerpass by byla fajn po Chorvatsko a Maďarsko (zhruba v polovině případů by byla i levnější), dál je úplně k ničemu.
M98i63r12e76k 90T61u32r68e30č71e23k
No ale jezdit "okolo komína" s autem za 1,5 milionu, a k tomu mit jeste jedno normalni na cesty si muze dovolit jen milionar s tucnym kontem.
Z27d51e77n87ě78k 22P19a76v31l58i34š
Proč by si milionář kupoval dost hloupé auto, které nikam nedojede.
M49a59r72t15i21n 11D73v90o77ř22á38k
Auto naložit na vlak a nechat si ho odvézt až do Soluně
D78a38v68i32d 97B19a54r74t23o52ň
Ten článek je úžasný v tom, že dokazuje kam jsme v 21 století došli používáním technologií které jsou administrativně nařízeny ale praktická použitelnost pro delší cesty než po městě je 0. A to nemluvím o to že ten skvělý Eniaq za 1,5 mil můžete po 8 letech vyhodit protože na novou baterii nestačí půl milionu.
J13a84n 50V31e94s38e93l10ý
Kolik Enyaqů už jste takhle viděl vyhozených?
F88r98a18n27t65i70š87e69k 42N50e35s97v45a23d12b21a
Nabíjení není nikdy zadarmo. Je-li zadarmo pro zbohatlíka, který si koupil elektromobil, zaplatí to ti chudáci, co si došli do marketu třeba pro chleba. Poprvé začnou ti dobrá i nadávat, až budou platit za elektřinu, kolik stojí. Podruhé, až bude na nabíjení uvalena daň. A to se stane
A31l45e32š 54V23o28n95d93r56á68k
Parkování spalovacích aut na místech pro nabíjení elektroaut je vcelku oblíbeným sportem jejich majitelů. Asi si chtějí něco dokazovat, či co. Zajímalo by mě, jak by se tvářili, kdybych jim s elektromobilem zaparkoval u stojanu s palivem :-))
P47e44t65r 66L23a70b57a23j
Pokud by stojany s benzínem/naftou stály na vytížených parkovištích u obchoďáků v centrech měst, tak by tam zřejmě taky stávali i to, co netankují ale nemají kam jinam to postavit. Tím to neobhajuji, jenom to chápu.