Nový tablet, jehož prostřednictvím firma vstupuje na trh menších přístrojů tohoto druhu, bude dražší než podobné přístroje konkurenčních firem Google či Amazon.com.
V minulosti téměř vždy platilo, že když se na trhu objevil nový přístroj od Applu, hodiny před zahájením prodeje se před obchody srocovaly masy lidí.
ČTĚTE TAKÉ: |
Tentokrát to tak ale není, což by podle agentury Reuters mohlo být i tím, že na trhu je celá řada tabletů.
Před obchodem Apple v Sydney před otevírací dobou postávalo zhruba 50 lidí. Když ale podnik uváděl na trh nový iPhone, fronta se táhla i několik bloků od obchodu.
O trochu větší zájem o tablety iPad mini zaznamenaly obchody v Tokiu a v jihokorejské metropoli Soulu, kde čekalo více než 100 lidí. Propadákem ale skončilo zahájení prodeje v Hongkongu: když tamní obchod otevřel, personál početně převažoval nad počtem zákazníků.
Apple dlouho odmítal vyrábět tablet s menším displejem, přiměla jej k tomu zřejmě až obliba těchto přístrojů, které na trh dodává konkurence. Na trhu už ale začíná být těsno, nejnověji se tam dere i Microsoft s tabletem Surface.