11. září 2019 15:33 Lidovky.cz > Byznys > Firmy a trhy

Apple natáčel v Česku. V reklamě na nové hodinky se objevuje pražské metro či stadion Slavie

V novém reklamním spotu se objevuje pražské metro. | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy V novém reklamním spotu se objevuje pražské metro. | foto: YouTube

PRAHA Světoznámá značka s nakousnutým jablkem v logu natočila v České republice reklamu na nové hodinky Apple Watch Series 5. Není to přitom poprvé, co k nám štáb americké firmy zavítal. V novém reklamním spotu se objevuje pražské metro, lom Velká Amerika či areál SK Slavia Praha.

V reklamě se nejprve ukáže metro, konkrétně stanice Náměstí Míru na lince A. Přičemž na první pohled není znát, že se jedná o Prahu. Apple mate diváky turnikety, které do vestibulu metra nechal kvůli reklamě nainstalovat. Ukazuje tím, že díky hodinkám mohou uživatelé snadno využívat městskou hromadnou dopravu ve všech koutech světa.

Následující scény se přesouvají do sportovního areálu SK Slavia. Herci jablečné hodinky používají s úsměvem v tělocvičně, v bazénu či na atletickém stadionu. V reklamě se objevuje i známý lom Velká Amerika na Berounsku. Český herec Daniel Čech, který vystupuje mimo jiné v pořadu Na stojáka, u vápencového lomu vede skautskou výpravu. Čech v reklamě předvádí, jak snadné je využít Apple Watch Series 5 jako kompas. 

Řada režisérů si vybírá pro natáčení svých filmů právě Českou republiku, neboť zdejší ceny jsou pro filmové štáby atraktivní. Natáčení reklamního spotu u nás vyjde mnohem levněji než v jiných koutech světa. V minulosti se v reklamě na nový iPad objevil i český choreograf a herec Yemi A.D.

Reklama na nové hodinky se na portálu YouTube poprvé objevila v úterý a prozatím má přes milion shlédnutí.

Lidovky.cz

Testujeme barefoot boty: Jsou opravdu pohodlné, nebo z nich bolí nohy?
Testujeme barefoot boty: Jsou opravdu pohodlné, nebo z nich bolí nohy?

Někteří je vnímají jako výstřelek pro alternativně založené maminky. Fyzioterapeuti zase prohlašují, že nic lepšího pro nohy neexistuje. My jsme se je rozhodli otestovat na dvou kolegyních z kanceláře a zjistit, kde je pravda.