Čtvrtek 28. května 2020svátek má Vilém 15 °C dešťové přeháňky Předplatné LN
Lidovky.cz > Byznys > Firmy a trhy

Dodržuj odstup, nabádají světové značky. Upravují proto loga, lidi chtějí poučit i pobavit

Volkswagen rozdělil „véčka“. | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy Volkswagen rozdělil „véčka“. | foto: vw.com

,Lidi, držte si odstup!´ hlásají vlády ve snaze zamezit dalšímu šíření nemoci Covid-19. Podpořit společenské rozestupy se rozhodly i světové značky. Například McDonald´s rozpůlil své typické „emko“ a oba oblouky postavil od sebe. Až narazíte na čtyři oddělená kolečka, nenechte se zmást, stále jde o Audi, která se jen snaží přesvědčit, že i když se kruhy rozpojí, zůstáváme v tom pospolu.

Příkladem chce jít také třeba americká Coca-Cola či německý Volkswagen. 

Protože se virus šíří kapénkami, které ve vzduchu neuletí více než zhruba 1,8 metru, dodržování takové fyzické vzdálenosti pak výrazně snižuje riziko přenosu viru od nakaženého.

Podle kreativního ředitele společnosti Siegel+Gale Douglase Sellerse globální situace nabírá na vážnosti. Značky, které se do hnutí fyzického distancu zapojily, mají podle něj velký potenciál částečně ulehčit lidem od těžkostí. „Když se spojí kreativita a vášeň se snahou pomoci, vždy to stojí za to,“ řekl Sellers pro CNN.

Brazilský McDonald´s změnou loga podporuje sociální distanc.

Společnost McDonald´s v Brazílii změnou loga podporuje sociální distanc.

Minutý týden na podporu boje proti koronaviru rozdělil McDonald´s v Brazílii své ikonické „emko“ na dva oblouky. Reklamní agentura pak vysvětlila, že navzdory dočasnému odloučení zákazníků a společnosti kvůli uzavírce některých restaurací, McDonald´s tímto způsobem dokazuje, že jsme v tom stále všichni společně. Většina restaurací dál funguje přes okénkový provoz nebo dovážku.

„Zůstat stranou je nejlepší cesta, abychom zůstali spojeni,“ hlásá Coca-cola.

„Zůstat stranou je nejlepší cesta, abychom zůstali spojeni,“ hlásá Coca-cola.

K podpoře hnutí sociálního distancu se přidala i výrobce nápojů Coca-Cola. Na newyorském Time Square se snaží kolemjdoucím pomoci neklesat na mysli. „Ukročit stranou je nejlepší cesta, jak zůstat spojeni,“ hlásá výrobce, pro nejž jsou reklamy oslavující vzájemnost a lásku typické.

Podpořit chtějí i automobilky

Na svých sociálních sítích k distancu vyzývají i automobilové společnosti Audi a Volkswagen.

Audi chce lidi přimět, aby kvůli koronaviru drželi fyzický odstup.

Audi chce lidi přimět, aby kvůli koronaviru drželi fyzický odstup.

Audi v krátkém videu na svém webu nabádá ke vzájemné podpoře. A Volkswagen s oddělenými „véčky“ děkuje za dodržování odstupu.

Volkswagen rozdělil „véčka“.

Volkswagen rozdělil „véčka“.

Premium

Bubeník z Mandrage: Víťa sebral odvahu, kterou nikdo z nás nenašel a rozsekl to

Matyáš Vorda | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy

Na bicí hraje od svých devíti let. V deseti s kamarádem Víťou Starým založil kapelu Mandrage, která se za devatenáct...

Premium

Android Auto a CarPlay v každém autě. Poradíme vám, jak na to

ilustrační snímek | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy

Chcete používat oblíbenou navigační aplikaci na displeji v autě místo telefonu? Přečtěte si, jak to udělat a neutratit...

Premium

Leoš Mareš: Není to jen o talentu, ale o schopnosti si peníze udržet

Leoš Mareš by mohl získat titul syn roku. | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy

Krach, zhroucení, deprese, obavy o budoucnost a pátrání po smyslu vlastní existence. To jsou emoce, které v těchto...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!