První odstávka bude od pátku 29. července od 19:00 do pondělí 1. srpna dopoledne. Druhá začne 12. srpna v 19:00 a potrvá do 15. srpna dopoledne. Třetí odstávku mohou klienti čekat 2. září od 19:00 do pondělí 5. září dopoledne.
dTest žaluje O2 kvůli změnám podmínek datových tarifů. Zákazníci prý nebyli včas informováni |
Během odstávek nebude možné přijímat a realizovat požadavky na aktivaci nových služeb či změny v nastavení přes samoobsluhu Můj T-Mobile, hlasový automat ani SMS kódy. Nebude fungovat ani deaktivace služeb či výměna SIM karet, uvedl operátor.
V omezeném provozu budou fungovat Zákaznické centrum a značkové a partnerské prodejny. Ty budou poskytovat jen základní informace a zpracovávat požadavky typu blokace karty kvůli ztrátě nebo krádeži. Odstávka se dotkne i klientů virtuálních operátorů v síti T-Mobile a rovněž značky Kaktus.
Operátor žádá zákazníky, aby si v případě potřeby s předstihem změnili současné nastavení služeb, případně včas aktivovali služby, které chtějí v době odstávky používat.
Detaily k odstávkám mohou klienti nalézt na webu firmy.