Je to naprosto v pořádku. Teprve pád států na hubu zánikem průmyslu může odstartovat změnu dnes vytýčeného směru. Jen bude potřeba pak bruselské podporovatele elektromobility správně ocenit.
A pritom by stacilo tak malo: pocitat realen CO2 emise i u elektromobilu, resp. celkovy dopad na zivotni prostredi.
Tyhle kecy já znám, jenom byly o tom, kdy Sovětský svaz předežene USA.
Čistě teoreticky tedy automobilky kompletně přejdou na elektromobilitu a lidé to budou kupovat. Dochází někomu nutné náklady? U spalováku se prostě někde získá palivo a rozveze se ke stojanům, které denně obslouží stovky aut. Je to drahé, ale koncová zařízení jsou levnější než vytočené palivo a propojují je cisterny a silnice. U elektřiny ale elektrárna, rozvody a nabíječky tvoří jeden nepřerušeně dráty propojený celek. Vodič stojí stovky Kč/kg a šetří se s ním. Nabíjení je vůči tankování řádově náročnější na čas i na cenu zařízení. A i tak do každé boudy v lese nepovede nikdy drát pro nabití auta za 20 minut. Jen cena nové sítě překročí násobně cenu všech aut, co se během jejího budování mohou prodat. A bez ní už pár procent elektrifikovaných aut snadno zhroutí celou elektrickou síť.
Já si vždy říkám, jak se realne da utáhnout síť nabijecek, kde tedy budou nějaké rychle, třeba 300kWh. Kdyby tam byly čtyři čili do každé vede kabel s kapacitou megawatt? Nechápu.
Nemáte zastaralé informace? Jinde jsem četl, že už to odvolali.
Hlavně nechápu, kdo volí do europarlamentu piráty, to jsou největší zmetci, kteří tam od nás sedí a navíc berou nehorázné peníze. To je prostě hnůj.
Zrovna Green Deal podporuje v EU parlamentu nejvíce strana ANO - jednak patří do Makronovy frakce (která zastává nejtvrdší zelená opatření) a jednak Babiš s vidinou dotací pro svůj Agrofert podepsal všechny zelená nařízení bez jediné připomínky nebo žádosti o výjimku.
EU -dioti se už dávno zcela utrhli od reality.