Honda se tímto krokem snaží snížit náskok konkurenta Toyota Motor v tomto segmentu trhu. Hybridní automobily kombinují různé druhy pohonu, nejčastěji právě benzinový a elektrický, což umožňuje úsporu pohonných hmot. Popularitu těchto vozů posilují stoupající ceny ropy a rostoucí obavy ohledně životního prostředí.
Toyota je v segmentu hybridních automobilů jasnou světovou jedničkou. Honda však doufá, že se jí podaří tento stav změnit. Firma chce do roku 2015 dosáhnout prodeje 500.000 hybridních vozů ročně. Ve srovnání s loňským rokem by tak prodej zvýšila zhruba na devítinásobek.
Model Toyota Prius vstoupil v roce 1997 jako první hybridní automobil na trh a je dosud nejprodávanějším vozem svého druhu. Celkový prodej tohoto modelu nedávno překročil milion vozů. Honda prodala od roku 2001 více než 210.000 hybridních vozů Civic, napsala agentura Reuters.
Toyota je v segmentu hybridních automobilů jasnou světovou jedničkou. Honda však doufá, že se jí podaří tento stav změnit. Firma chce do roku 2015 dosáhnout prodeje 500.000 hybridních vozů ročně. Ve srovnání s loňským rokem by tak prodej zvýšila zhruba na devítinásobek.
Model Toyota Prius vstoupil v roce 1997 jako první hybridní automobil na trh a je dosud nejprodávanějším vozem svého druhu. Celkový prodej tohoto modelu nedávno překročil milion vozů. Honda prodala od roku 2001 více než 210.000 hybridních vozů Civic, napsala agentura Reuters.