Dojednané podmínky spolupráce s Gemiusem mimo jiné obsahují možnou opci na prodloužení dvouletého projektu o další až dva roky. Hlavním přínosem bude multi platformní měření poskytující informace o konzumaci online obsahu napříč různými zařízeními, jako jsou počítače, tablety, mobilní telefony nebo chytré televize.
V nové vlně měření NetMonitor bude možné zkrátit termín dodávky dat, měřit internetová GRP pro reklamní kampaně a mobilní aplikace. Gemius bude pokračovat v dosavadní realizaci NetMonitoru ve spolupráci s agenturou Mediaresearch, se kterou projekt dodává již od roku 2005. Smlouva o spolupráci má být formálně uzavřená během několika dní.
NetMonitor je projekt měření návštěvnosti a sledovanosti online obsahu. Poskytuje informace o návštěvnosti webových stránek a sociodemografickém profilu uživatelů internetu v České republice. Výsledky výzkumu jsou nepostradatelným nástrojem pro média, vydavatele, zadavatele reklamy a analytiky.