KFC odškodňuje za rozvoz ‚zdarma‘. Zákazníci dostanou poukaz na jídlo

Autor:
  20:30
PRAHA - Řetězec rychlého občerstvení KFC se zákazníkům omlouvá za svůj rozvoz „zdarma“. Cena na stránkách služby totiž byla vyšší až o 30 procent než v restauracích. Nespokojení lidé dostanou jako odškodné poukázku na jídlo.
Na webu KFC uvádí Kyblík classic za cenu od 199 Kč, na prodejně stojí 199 Kč.

Na webu KFC uvádí Kyblík classic za cenu od 199 Kč, na prodejně stojí 199 Kč. | foto: Reprofoto/ KFC

„KFC se omlouvá za nejasnosti způsobené informacemi na nedávno spuštěné webové stránce www.kfcrozvoz.cz. Rádi bychom využili této příležitosti, abychom napravili situaci a objasnili tuto naši službu,“ řekl pro server Marketing a Media Libor Hubík, marketingový ředitel KFC.

Internetová služba pod názvem Rozvoz online má zatím řadu „much“, které se dočkaly sarkastických reakcí na sociálních sítích. U nabízených menu zákazník zpočátku nevidí cenu. Ta se zobrazí až poté, co je ověřená dostupnost služby – v pilotní fázi projektu KFC nabízí tuto službu jen v některých částech Prahy. Všímavého zákazníka pak překvapí, že cena je výrazně vyšší, než jakou by za stejné jídlo zaplatil na pobočce. A to až o 30 procent. Celý problém detailně server Lidovky.cz popsal.

Kyblík s 30 Hot wings je na webu KFC od 299 korun.
V sekci online rozvoz je pod hlavičkou DOPRAVA ZDARMA Kyblík s 30 Hot wings za...

Například Kyblík classic na pobočce běžně dostupný za 199 korun vyjde v Rozvozu online a v rámci dopravy zdarma na 259 korun. Dvakrát větší porce vyjde v rámci nové služby dokonce o sto korun dráž. (Viz fotogalerie).

Omluvný poukaz na jídlo dostanou zákazníci, kteří si ze služby objednali mezi 1. a 6. červnem a cítí se být znevýhodněni. O náhradu musí požádat na e-mailuinfo@kfcrozvoz.cz.

Nastavte si velikost písma, podle vašich preferencí.