to je takový monetární agregát,. na který my z nám známých důvodů budeme ještě pokukovat. Já jsme za common Europe a dost bylo nácků. Mysleme na ty co přijdou po nás!!! Mysleme víc než jen slilou 10,3 milionů, mysleme Evropsky, díky právě, proč to nenazvat podvodem si Řecko samo natřískalo problém.
Základní marketingové heslo zní: "Kurs Eura jde do řiti." Kdo má háky v Eurech je Kokot Kokotěnkovič Kokotěnko...i na Panenských ostrovech.
Pokud Hansi z VW investuje v zemi s jinou měnou, tak tam vedke výrobní továrny musí vstoupit i jeho finanční skupina , kurwa, aby vyronávala kursové změny na výhodu pro VW. Základní marketingové pravidlo..kurwa...dobrý manažer musí z nevýhody udělat výhodu, jak...změnou konfigurace (to je tzv. aktivní obchodní politika vedení frimy). To dělníci po přesčasech nenahoní.
Níže uvedený příklad " Jabloně na čáře" je základní příklad "Šimurdovy politické ekonmie" a toto je takzvaná "Šimurodva kurwapiča teorém pro stanovování ceny".Takto mi to dobře funguje již dvacet roků.
Protože domorodkyně jim nechtějí dát. proto si musejí celou emigraci honit kašpara.
že se pan prezident tentokrát mýlí. Tedy v názoru, že euro přežije. Pokud by se tak stalo, byl by to nevídaný ekonomický zázrak. Autoři eura a jeho realizátoři totiž, patrně úmyslně, přehlédli řadu ekonomických zákonů a pravidel, které, ať si o tom myslí kdo chce co chce, platí stejně neúprosně jako zákony fyzikální. A oblbnout se nedají.
Pan Šimurda níže plácá nesmysly, protože tak, jak to popisuje on, může snad nějakou chvíli fungovat "ekonomika" malého hokynáře nebo zloděje ovoce, tedy do doby než on zkrachuje. (Kdyby se panu Šimurdovi v jeho slovníku škrtla sprostá slova, neměl by vůbec co říci.)
O problémech, které mají firmy působící na našem území s korunou, ani zmínky. Kolik firem odradila naše měna od investic na našem území ?. Jak má plánovat svoji výrobu Škodovka, když neví jaký kotrmelec udělá koruna za půl roku za rok. Slováci se zbavili tohoto ekonomického škůdce tím, že se osamostatnili a ušetřili si tak ztráty, které by jim způsobila 2. vlna kuponové privatizace. V roce 1993 byli 10 let za námi. Co nevidět budou 10 let před námi.
ano, a proto je Škodovka, s převahou deseti koňských délek, nejúspěšnější částí koncernu VW. Pane Válku, byl byste tak laskav, a uvedl nějaký problém, který mají firmy na našem území s korunou? Já o téhle záležitosti moc nevím, já jen obchoduji s firmami z USA a tak různě, takže na studium problémů, které zmiňujete, nemám tolik času.
Představme si, že na česko- rakouské (německé) hranici ,přímo na čáře roste jabloň.
Honza z české strany a Hansi z druhé strany jdou trhat jabka. Každý natrhají z jedné strany pět kilo jablek z té samé jabloně. A český Honza má za natrhání pěti kilo destkrát nižší náklady než Hansi z druhé strany.
Já přijedu a kupui jabka. Já na náklady Hansiho i Honzy zvysoka seru, já dám za pět kilo stejnou cenu ..Hansimi i Honzovi. To je prdel,co.
Samozřejmě, ndes je to tak, že Hansi zkoupí jabka od Honzy a potom je prodává za svoji cenu... Honza má v piči, jabka má prodané a Hansi ať se stará.A kdyby nechtěl hansi platit, tak je Honza prodá francimu. Ať jde Hansi ěkně do řiti, když nemá háky a neumí prodávat jabka.
Nějak to dopadne, maximálně špatně.