„Klienti obdrželi na e-mailové adresy zprávu, která obsahovala odkaz na údajné stránky internetového bankovnictví s výzvou, aby se na ně přihlásili. Cílem podvodného e-mailu bylo získat jejich klientské číslo, heslo a také bezpečnostní kód,“ sdělila Kristýna Havligerová z České spořitelny.
Podle banky se na výzvu nechalo nachytat jen minimum zákazníků. Nikdo z nich o peníze nepřišel. Řada klientů naopak o podezřelém e-mailu banku ihned informovala. S pokusem o podvod byla seznámena i policie. Její detektivové začali případ okamžitě vyšetřovat.
Více informací v dnešním vydání Lidových novin!
Podle banky se na výzvu nechalo nachytat jen minimum zákazníků. Nikdo z nich o peníze nepřišel. Řada klientů naopak o podezřelém e-mailu banku ihned informovala. S pokusem o podvod byla seznámena i policie. Její detektivové začali případ okamžitě vyšetřovat.
Více informací v dnešním vydání Lidových novin!