„Určitě o této službě uvažujeme. Podobným způsobem prodávají naše obchody zájezdy v Anglii a zkušenosti jsou velmi pozitivní,“ řekla LN mluvčí Tesca Jana Matoušková. Tento koncept je rovněž úspěšný v sousedním Německu, kde zájezdy nabízí diskontní řetězce Aldi nebo Lidl. Aldi sice v České republice zatím nevlastní žádné obchody, je ale dosti pravděpodobné, že brzy bude. V loňském roce totiž byla v tuzemsku založena společnost Aldi Czechia.
Je to byznys s budoucností
Mluvčí Asociace českých cestovních kanceláří a agentur Tomio Okamura potvrzuje, že jednání mezi cestovními kancelářemi a vybranými řetězci skutečně probíhají. „Cestovní kanceláře by se rády na tomto byznysu podílely. Určitě v tom vidí velkou budoucnost,“ uvedl Okamura. Podle něho se v současnosti ladí podoby smluv a další detaily. „Určitým problémem je zatím to, že řetězce u nás ze zákona nemohou zájezdy poskytovat. Ty mohou prodávat pouze cestovky, které mají uzavřené pojištění proti úpadku, což samozřejmě řetězce nemají,“ dodal Okamura.
Další podrobnosti o zájezdech si přečtěte v sobotním vydání deníku |