O stupeň výš na druhé místo si polepšila Evropa 2 s 848 tisíci posluchači, předehnala tak Frekvenci 1 s 843 tisíci lidmi. Z veřejnoprávních médií se držel nejvýš Český rozhlas Radiožurnál s 832 tisíci denních posluchačů.
Vyplývá to z aktuálního výzkumu Radioprojekt, jehož výsledky ve středu zveřejnily agentury STEM/MARK a Median.
Reklamy v Super Bowlu: Budweiser vsadil na imigranty, Trumpovi fanoušci volají po jeho bojkotu |
Radiožurnál měl proti prvnímu pololetí o tři tisíce více posluchačů. Autoři průzkumu však zdůrazňují, že většina odchylek je v rámci statistické chyby.
Mezi regionálními stanicemi zůstává na prvním místě Rádio Blaník, kterému klesla poslechovost oproti pololetí o 53 tisíc na 583 tisíc posluchačů. Na druhém místě bylo Rádio Beat s 251 tisíci posluchači, třetí místo zaujalo Country radio s 234 tisíci. Beat si tak polepšil o devatenáct tisíc lidí, Country rádio o dva tisíce.
Čisté investice do rozhlasové reklamy ve 4. čtvrtletí po slevách, barterech a partnerstvích vzrostly řádově o procenta 486,1 milionu korun. Byly tak na úrovni druhého kvartálu. Národní i regionální trh rostl stejným tempem.