Vedení kanálu oznámilo, že změna bude trvat během léta, není ale vyloučeno, že u ní zůstane. Krok je neobvyklý i kvůli tomu, že příspěvků do zpravodajství je během letní "okurkové sezóny" tradičně méně. Nova ale podle svých slov přistupuje ke kroku proto, že v létě se diváci k obrazovkám dostávají později.
ČTĚTE TAKÉ: |
Jak upozorňuje server Mediář.cz, od Novy jde o riskantní krok. I když narozdíl od konkurence udržela podíl na publiku, v absolutních číslech jí stejně jako České televizi a Primě ubývá diváků zpráv.
Události od začátku dubna prodloužila i veřejnoprávní Česká televize, výsledky zpravodajské relace v novém kabátu jsou však zatím rozpačité. Podle expertů dopadla dobře proměna studia v modernější a interaktivnější prostor, obsah zpráv ale hlavně z důvodu delší stopáže místy nudí.
Anketa
Vítáte změny ve vysílání TV Nova?