Společnost Keek přičítá nedávný rozvoj rychlosti, snadnému ovládání a spolehlivosti služby. Po silném zastoupení ve Spojených státech amerických, Velké Británii a na Středním východě se platforma rychle rozšiřuje po celé Evropě, Africe a Latinské Americe, ale i v Malajsii, Singapuru a dalších asijských regionech.
"Od samého začátku jsme náš produkt zaměřili na komunikaci a sociální interakci versus zábavu," řekl Isaac Raichyk, zakladatel a generální ředitel společnosti Keek. "Nemusíte mít umělecké sklony, abyste si užili s touto službou legraci. Snažíme se vybudovat platformu pro efektivní komunikaci, kterou může využívat každý." Videa (keeky) jsou syrová a spontánní, uživatelé nemusí používat filtry, zastavovat pohyb nebo upravovat obsah, aby ho mohli publikovat. Konečný výsledek je okamžitý, autentický a zachycuje osobní zážitek.
Nová funkce pro přijímání a odesílání zpráv v reálném čase
V posledních čtyřech měsících se Keek stala sociální sítí číslo jedna ve 45 zemích s více než 667 miliony návštěvníků. Za tuto dobu stránky zhlédlo více než 12 miliard lidí, uživatelé zaslali více než 18 milionů videí a více než 2,2 miliardy jich sledovali.
Mezitím se platforma stále rozšiřuje a rozvíjí. Tento měsíc síť Keek spustila novou funkci pro přijímání a odesílání zpráv v reálném čase (instant private messaging), díky níž může až 36 uživatelů ze skupiny v soukromí chatovat pomocí textových zpráv nebo videí.