Televize Óčko, kterou vlastní mediální skupinu Mafra z koncernu Agrofert, vysílá od 1. července 2012 celoplošně. Nyní provozuje již tři hudební stanice.
Facebook jde do boje o televizního diváka. Chystá programy pro rodiče i fanoušky sportu |
V červnu 2013 spustila svou druhou stanici Óčko Gold zaměřenou na hity 60. až 90. let a v srpnu téhož roku Óčko Expres zaměřenou na současnou progresivní muziku.
Hlavní diváckou skupinu tvoří zejména dospívající mládež ve věku 12 až 19 let a mladí lidé ve věku do 39 let. Největší část programu tvoří videoklipy.
Óčko provozuje společnost Stanice O, a.s., která má základní kapitál 8,4 milionu korun a je stoprocentně vlastněna společností Mafra. Stanice O dosáhla v roce 2016 zisku 3,1 milionu korun při obratu 132,7 milionu korun. Ke konci loňského roku zaměstnávala sedmnáct lidí.