Předseda představenstva a generální ředitel firmy Philippe Schaus dlouhodobě zastává názor, že se produkci růžového vína chce v jeho firmě stále intenzivněji věnovat. „Dívám se na růžové víno jako na součást zážitkové gastronomie i jako na příležitost pro podávání v nočních klubech,“ vysvětloval svůj postoj redaktorům agentury Bloomberg prostřednictvím videohovoru.
Společnost tak navazuje na rok 2019, kdy také do svého portfolia zařadila mnohé výrobce růžového vína. Tehdy šlo třeba o vinařství Côtes de Provence cru classé Château Galoupet nebo Château d’Esclans, která je výrobcem oblíbeného letního vína Whispering Angel z Hamptons. Moët Hennessy díky tomu asi zdvojnásobila objem prodejů na trzích ve Spojených státech.
„Provance je významnou oblastí růžového vína asi tak podobně jako Champagne pro šumivé,“ dodal Philippe Schaus s tím, že každé jejich růžové víno má své osobité vlastnosti i identitu.
Investice do produkce růžového vína ale v posledních letech přilákala i další zajímavé celebrity. Herec Brad Pitt totiž v roce 2012 odkoupil spolu se svou manželkou vinařství Château Miraval. Tato akvizice se ale dnes již bývalým manželům příliš nevyplatila, neboť nyní vedou o toto francouzské vinařství právní bitvu.
Jolie totiž předloni prodala svůj podíl ruské společnosti Stoli, což se Pittovi nelíbilo. Pitt tvrdí, že jeho exmanželka nebyla oprávněna prodat své akcie, aniž by mu nabídla přednostní právo na jejich odkoupení, a odmítá jí předat záznamy a dokumenty, které si od něj vyžádala.
Svět růžového vína ale přilákal i další osobnosti. Třeba podnikatel Michel Reybier jako majitel bordeauxského vinařství Cos d’Estournel přilákal k byznysu vysloužilou hvězdu NBA Tonyho Parkera.