Více než polovina Čechů je ochotna si i v době hospodářské krize, kvůli které mnohé domácnosti redukují svoje výdaje, připlatit za kvalitu. Vyplývá to z průzkumu agentury Median, která v první polovině letošního roku oslovila 7527 lidí. "Za kvalitní produkt je ochotno si připlatit 57 procent respondentů.
Vyhraněný názor na vztah ceny a kvality produktu nemá 30 procent respondentů," uvedla dnes v tiskové zprávě společnost Median.
Dalších 11 procent respondentů míní, že za kvalitní výrobek se nevyplatí připlatit.
O tom, že značkové zboží je zárukou kvality, je přesvědčeno 46 procent účastníků průzkumu. Neutrální názor vyjádřilo 36 procent respondentů a 17 procent lidí naopak míní, že značkové zboží automaticky neznamená kvalitu.
"Výzkum také ukázal, že více jak čtvrtina respondentů souhlasí s výrokem, že kvalita českého zboží není vždy dobrá," stojí ve zprávě společnosti Median.