Na takzvané baliče se rozhodla zákazníky nalákat prodejna Hypernovy v bratislavském nákupním centru Avion o posledních třech srpnových víkendech. Kromě kalhot na sobě měli pomocníci jen kravatu s logem řetězce. Kampaň dostala název "Nechce se sbalit."
Baliči byli najatí přes modelingovou agenturu, prošli rychlokurzem efektivního zabalení nákupu a komunikace se zákazníkem. "Akce neměla za cíl zvýšit prodej. Chtěli jsme překvapit a pobavit," řekla mluvčí řetězce Diana Chovancová Stanková. O případném druhém kole akce rozhodnou reakce zákazníků.
Už průzkum před spuštěním kampaně ale prý ukázal, že "Slováci nejsou prudérní a budou kampaň brát spíše jako zábavu," řekla mluvčí. Reakce jsou zatím veskrze pozitivní, mladší zákazníci se ptají po modelkách, starší se původně lekli, že jim někdo krade nákup.
Analytik agentury pro výzkum trhu Terno Ľubomír Drahovský hodnotí akci Hypernovy pozitivně: "Jde o zviditelnění značky obchodu a odlišení od konkurence." Podle Eriky Vicianovej z agentury Mediahouse byla kampaň zacílená především na ženy. "Dojem z návštěvy hned po sortimentu a cenách nejvíce ovlivňuje osobní přístup k zákazníkovi," řekla. Takováto forma podle ní "zanechává u mnohých z nich hlubokou pozitivní stopu spojenou se značkou Hypernova."