Tak bude 5,5mld, z toho dáme 2mld Kapsch 3mld dáme na nový dálnice a je to .Ale vono to bude jinak Kapsch si veme 2mld za 1 mld bude Řebíčkova firma zvedat mosty zbytek se dá na nějaký nesmysly .Ale hlavně to zaplatí všichni občané ve zboží potažmo v dopravě.Neříkám že je mýto špatné ale co se mě nelíbí je vyhazování peněz od ŘSD kontrolní úřad jim to několikrát vytýkal ale nic se neděje pořád předražené dálnice a mosty vo tunelech radši numluvím nebot na ně jsme v čechách specialisti.V roce 2009 bude výročí 70 let započetí výstavby dálnic v čechách a to se ti stavitelé co to začínaly stavět budou votáčet v hrobě!!
Jen blb má radost ze zavedení mýta.Primitiv se ukojí pocitem, že kamiony z cizích zemí u nás musí zaplatit.Naši dopravci zase platí jinde a tím tedy nikdo nic nezíská.Omyl, získá-ten parazit jenž to celé vymyslel a jenž si z toho balíku něco nechá pro sebe.A kdopak to je?Mýto se zákonitě musí promítnout do cen služeb nabízených autodopravci.Proto to nikomu(kromě těch co to celé vymysleli) nic pozitivního nemůže dát.Vzhledem k tomu,že žijeme ve státě plném blbů nikdo protestovat nebude.Jo 30 Kč u doktora to je jasná částka,tady se tupci budou překřikovat,miliardy to neznají a tak budou držet hubu.Jen tak dál soudruzi.
Tedy bylo vše v pořádku, když náš dopravce jinde plati "standardní" mýtné a cizí dopravce platil zde za směšně levnou známku? Nějak tomu nerozumím. Mimochodem oněch třicet korun je při současných výkonech hodně přes 10 000,- na lékaře měsíčně, stejně jako je to hodně přes 10 000.- měsíčně na lékárníka. Tedy v konečném důsledku se také jedná o miliardy, jen pro informaci. Moje odhady jsou velmi střízlivé, řekl bych, že se částky velmi blíží 20 000,-/měsíc lékař-lékárník.
několika hajzlům , co podepisovali nezveřejněné smlouvy a jejich dodatky s Kapschem . Jaké byly plány a jaká je skutečnost o "vydělávání" se nikdo nikdy nedoví .
to je teda prdel, neni to sproste slovo, konstatovani ,,,,,,, takze se predpokladalo 10-12 miliard korun //zase pro pisalky pisi nerekl jsem to ja ,ale Roman Onderka a ten je za CSSD - porad CT1 3.6.07 -- takze lide a televize kteri holduji socilismu a komunismu....., a tu informaci jim rekl tehdejsi ministr dopravy Milan Simonovsky...........
TAKZE DNES NAM BUDOU OSLAVNE HLASAT, ZE MYTNE VYBIRAME ....... to je tedy , no ale predpoklad se 100% lisi !!!!!! 100% lisi TO MAME POLITIKY , a to maji tu drzost, ze si chteji pridat penize az na trojnasobek ..... a kdyz se to nestane tak si budou prestavat platit vse -- zacne to jizdenkami na MHD --- to vite uz to bude stat 3O,-korun , potom to bude telefony............... A TU SVOLOC SI PLATIME, VSICHNI !!!!!!!!
Náklady na mýtné přes 20 miliard, výnosy zatím asi 5 miliard a už to vydělává? Ty počty mi nějak nesedí.
Na investici 20miliard, 1. rok vydělat 5 miliard je velký úspěch, pokud jde o procento NÁVRAT NA INVESTICI . . . .
tlumočí bulíky pantátů shora. Nechci nic říkat, ale čístý výdělek mýtného se musí srovnávat s tím, co by se vydělalo, kdyby kamiony měly dálniční známky, protože ty také nemalou mírou příspívaly do státní kasy. Vyhodit 24 miliard za něco, co ubere výdělek z dálničních známek a vydělá si samo na sebe za 10 - 15 let je přece demence.Navíc je pravděpodobné, že za 15 let se přejde za nemalou investici v řádu dalších miliard do moderjnějších způsobů výběru poplatků za transitní přepravu, takže nevím, kdo se tu zase snaží ospravedlnit si vyhozené miliony do koše.
Asi tak.
Pro nevěřící:
To je to nejhorší co nám tady komunisti zanechali, je závist. Je cítit z cele rady příspévků. Řada lidi si jí oblékla - pojmenovala do ODS aby mohla na někoho ukazovat - potřebují nepřítele. Bude to trvat dlouho než se to v těch kebulích porovná.
všeobecné nadšení nad možností platit daně. Pro méně dovtipné drobné upozornění - jediným zdrojem jakékoli daně je občanova peněženka a všechny daně placené kýmkoli jsou v konečném součtu z ní vytaženy. Je potěšitelné, že občané jásají i nad možností platit firmu Kapsch.
To máte samozřejmě pravdu, ale málokterá daň je tak spravedlivá, jako mýtné. Samozřejmě jej zaplatíme my všichni ve "zdražené" dopravě, pokud konkurence není dostatečně silná, aby cenu udržela na původní úrovni. Mnoho ovšem z těchto peněz zaplatí jiní, neboť ČR je tranzitní zemí pro kamionovou dopravu. Mýtné má být také nástroj pro omezení tohoto tranzitu, tedy jakési "vybalancování" zisků z tranzitu a opotřebení dálnic. Jsestli Kapsch bere moc či málo za to co realizoval, lze zjistit z toho, kolik si bere za podobný projekt a provoz jinde.