„Věřím, že nabídneme rozdíl ve službách a servisu, který čeští občané velmi ocení,“ sdělil během své návštěvy pražské pobočky nejvyšší šéf společnosti Gerald Kogler. Od konkurence se chce Merkur odlišit preventivními programy aktivního zdraví, individuálním přístupem i volnočasovými aktivitami. Součástí vzdělávacích aktivit jsou firemní zdravotní programy.
Chceme vyplácet pojistné plnění do 2 minut, říká šéf nové pojišťovny |
„Pojištění zdraví v zásadě není ničím jiným než přebalíčkovanou a hezky pojmenovanou variantou na trhu běžných připojištění typu pojištění vážných onemocnění, hospitalizace, operativního zákroku, úrazu, trvalých následků úrazu a úrazové invalidity,“ uvedl ředitel produktového managementu Broker Consulting Vladislav Herout. Většina z toho je podle něj na trhu běžně nabízena jako součást životního pojištění. Preventivní programy vypadají jako snaha odlišit se marketingově, a nikoli produktově, reálně totiž na český trh nepřináší žádnou produktovou novinku, dodal.
Merkur Versicherung AG byla založená v roce 1798 v Grazu a za více než dvě století se z ní stala jedna z předních soukromých zdravotních pojišťoven ve střední Evropě. Vedle ČR je pojišťovna Merkur zastoupena prostřednictvím svými dceřinými společnostmi ve Slovinsku, Chorvatsku a v Srbsku.
České pojišťovny na pojistném v životním pojištění vybraly v prvním čtvrtletí 11,4 miliardy Kč, meziročně o zhruba čtyři procenta více. Na český trh životního pojištění vstoupily v poslední době i další pojišťovny, pojišťovna pod obchodní značkou youplus s kapitálem ze Švýcarska a Simplea, která patří do Finanční skupiny Partners.