Čtvrtek 12. prosince 2024, svátek má Simona
  • Premium

    Získejte všechny články
    jen za 89 Kč/měsíc

  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
130 let

Lidovky.cz

Ekonomika

Novoročním slevám zřejmě odzvonilo, ceny padají už před svátky. Proč se nemusí vyplatit vyčkávat?


Ilustrační foto | foto: Shutterstock

Premium
Vánoční a především novoroční slevy jsou obdobím, jež očekává mnoho zákazníků. Často si kvůli nim dokonce pod stromeček nadělují peníze či poukázky, aby mohli nakoupit levněji až po svátcích. Jak se ale ukazuje, nejdůležitější slevové období z pohledu obchodníků je už za námi: byl jím listopadový Black Friday.

Celý článek je jen pro členy

Chcete číst prémiové texty bez omezení?

Předplatit

Jasně se to ukazuje z analýz služeb, které se věnují e-mailovému marketingu. „Přes Leadhub jsme na Black Friday zaznamenali nárůst odeslaných e-mailů na čtyřech stech procentech běžného denního průměru,“ říká Ladislav Hrbáček, zakladatel Leadhubu.

Jinými slovy: na každý reklamní e-mail, který vám přijde během průměrného dne v roce, připadají kolem černého pátku čtyři. Pro porovnání – těsně před Vánocemi je to „jen“ 2,5 e-mailu a další výkyv směrem nahoru přichází až kolem Valentýna (14. února).

Zdá se tedy, že novoroční slevy už pro obchodníky nejsou tak důležité, jako tomu bylo v minulosti.

Dočtěte tento exkluzivní článek s předplatným iDNES Premium

Měsíční

89
Předplatit
Můžete kdykoliv zrušit

Roční

890
Předplatit
Ušetříte 178 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Dvouleté

1 690
Předplatit
Ušetříte 446 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Připojte se ještě dnes a získejte:

  • Neomezený přístup k obsahu Lidovky.cz, iDNES.cz a Expres.cz
  • Více než 50 000 prémiových článků od renomovaných autorů
  • Přístup k našim novinám a časopisům online a zdarma ve čtečce
Více o iDNES Premium
Máte už předplatné? Přihlásit se