Radiožurnál si proti předchozímu období polepšil o 75 000 posluchačů na rekordních 908 000, Evropa 2 rostla o 28 000 na 886 000 posluchačů a Frekvence 1 klesla o 19 000 na 795 000 lidí. Mezi regionálními stanicemi vedl Blaník s poklesem o 6000 lidí na 575 000 posluchačů. Následuje Kiss a Rádio Beat.
Lídrem českých rádií zůstává Impuls, má milionovou poslechovost |
Vzrostla i celková poslechovost Českého rozhlasu. Některou z jeho stanic poslouchalo v daném období přibližně 1,585 milionu lidí denně, což je o 85 000 více než v předchozím období. Aktuální podíl na rozhlasovém trhu je 23,5 procenta, což znamená nárůst o 1,1 procentního bodu proti minulým výsledkům.
Čisté reklamní investice v prvním čtvrtletí vzrostly o 2,7 procenta na 293 milionů korun. Nejvíce rostl sektor maloobchodu, financí a automoto, pokles zaznamenala inzerce ve farmaceutickém průmyslu.
Denně některé rádio poslouchalo téměř 63 procent populace. Během týdne si alespoň jednou rádio pustí 87 procent lidí.