Na druhé příčce se umístila německá značka Mercedes-Benz, za kterou následovala japonská Mazda. Do první desítky se neprobojovala žádná z amerických automobilek. Nejlépe z nich si vedla značka Ford, která obsadila 11. místo, těsně za rumunskou značkou Dacia.
Pořadí automobilových značek podle spokojenosti německých motoristů:1. Volvo, Švédsko Zdroj: J.D. Power |
Německo je největším automobilovým trhem v Evropě. Prodej nových osobních automobilů v Německu se v květnu meziročně zvýšil o 22 procent na 304.500 vozů. Tempo růstu tak prudce zrychlilo z necelých tří procent v předchozím měsíci. V celém letošním roce by se měl prodej podle odhadů pohybovat kolem 3,1 milionu vozů. Loni se kvůli konci programu šrotovného propadl o 23 procent na 2,92 milionu vozů.
Prodej škodovek v Německu se v květnu podle údajů Svazu mezinárodních výrobců automobilů (VDIK) meziročně zvýšil o 30 procent na 14.200 vozů. Prodej švédských osobních automobilů Volvo stoupl dokonce o 57 procent na více než 3000 vozů.