Pustil jsem si reklamu na Cinema city a naprosto nechápu, že (a co) tam někomu může připadat sexistického. Pracuji v oblasti duševních nemocí a začínám mít pochyby o psychické integritě těch lidí, kteří dané reklamy nominují a hodnotí ... Pan Morava tady píše, že celá akce je úchylnější, než reklamy samotné. To podepisuji všemi deseti ;o))
Jen se divím že se nikdo nepozastavuje jestli akce prasatecko.cz není uchylnější než ty reklamy samotné.
Závažnějším problémem reklam je totiž klamání spotřebitelů a ne sexismus. A tím by se ti co nemají co na práci měli zabývat především.
Pokud je to tak špatné a někomu se ty stereotypy v reklamně nelíbí, tak si zboží nebude kupovat. Pokud si ale taková reklama najde zájemce svůj účel splnila. Reklama není umělecká soutěž, jde především o peníze. Co se týká "lechtivosti reklam", jediným řešením je zakázat reklamy. Tvůrci reklam totiž dobře ví, že nejlépe zaujme v reklamně přitažlivé druhé pohlaví.
Na pristi rok budeme ve firme muset vymyslet poradne sexistickou reklamu. Preci si nenechame ujit nominaci v roce 2017, a tim mnohem vetsi zaber :-)